finetine Skrevet 13. september 2006 #26 Skrevet 13. september 2006 Gratulerer det må føles fantastisk:o)!!!!!! Gleder meg til å komme etter en gang i fremtiden........... Kos deg og nyt tiden fremover...........
Ann-ch. Skrevet 14. september 2006 #27 Skrevet 14. september 2006 Åhhhh,så moro Smilet:) Gratulerer så mye. Dette var virkelig fortjent. Håper at alt går bra og at du koser deg masse. Lykke til videre. Stor klem fra
NyttKnøtt? Skrevet 14. september 2006 #28 Skrevet 14. september 2006 Gratulerer så mye med spira i magen :-) Lykke til videre i svangerskapet :-) Klem
Smilet:) Skrevet 14. september 2006 Forfatter #29 Skrevet 14. september 2006 Sier bare TUSEN TAKK for alle koselige meldingar her inne!!! Det varmer:) Tok ein ny test i dag bare for å være sikker, og den viste positivt den og! Venter spent på svar på blodprøven:) Uvirkelig følelse dette her. Klarer ikkje heilt å forestille meg det, før eg får vært på kontroll trur eg..! LYKKE TIL alle dåkke andre, måtte det bli dåkkas tur ein dag og! Ikkje gi opp! Klem fra
Mia_I Skrevet 14. september 2006 #30 Skrevet 14. september 2006 Gratulerer - så morsomT!! Er det noen som har oversikt over rugeklubb 35, hvordan det har gått? Har på følelsen at det må ha gått bra med en god del :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå