Gå til innhold

Føler meg gravid...

Anbefalte innlegg

Har IKM tirsdag uke 38.

Har mye hodepine, fryser, trøtt, stikking nederst i magen, murring i korsryggen, småkvalm/uvel og griner for den minste ting.. Sånn hadde jeg det sist gang og, men ikke før etter IKM.

Kan jeg være gravid eller er det bare "ønskefølelser" ? :-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6297749-f%C3%B8ler-meg-gravid/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tja, det er jo graviditetssymptomer dette:o) Selv om du ikke merket noe før etter IKM sist trenger jo ikke ditt neste svamgerskapet å være likt, flere sier de får symptomer allerede 5-6 dager etter EL. Får håpe du er gravid da, skal krysse fingrene jeg:o)

Og hvem er forresten denne morragretne andre Anonym som er her inne på sidene nå?.. Så hun hadde svart småsurt på andre innlegg her også. Her inne skal vi være hyggelige på morrakvisten, så det så:o)

Annonse

Hehe, ro deg ned:o) Tenkte bare at vi kunne prøve å bevare den hyggelige stemningen her inne:o) Men du har rett i at man kan svare ærlig på spørsmål og dele erfaringer selv om de er negative for den som spør - men det går an å svare i en hyggelig og saklig tone da.

Hun vet fra før at hun må smøre seg med tålmodighet og vente på IKM, det er jo det som er vanskelig for oss alle her inne. Men hun spør om råd i mellomtiden for symptomene hun har, og det er jo bl.a. det dette forumet er til for. Det er faktisk gravidsymptomer det hun har, og da fortjener hun å få vite det. Og hvis du synes det er umulig å vite og ikke vet hvilke symptomer man kan få før IKM så er det jo litt unødvendig å svare så bastant som du gjør.

Hallo???

Det ER mulig å se på tonen i svaret ditt da:"du får bare smøre deg med tålmodighet som oss andre" høres jo ikke så hyggelig ut, og siden vi som er i dette forumet er hyggelige mennesker med samme mål, så er det jo greit å bygge opp hverandre istedet for å svare surt! Det er ingen her som er spåkjerringer heller, men vi er hyggelige trøstere/ hjelpere på veien.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...