Gå til innhold

Novemberjenter i Trondheim

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, flere enn meg her inne med termin i november? Hva med et lite opprop? Har dere det bra? :)

Jeg signer inn:

vims-74 -termin 19 november

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er fra Trondheim, og har termin 8.nov.

Vi får da en liten prins, har to prinsesser fra før.

Ellers så er formen finfin, bortsett fra bekkenløsninga.

Skrevet

Trønder her å :)

Venter ei jente jeg da i slutten av oktober, men kan bli november baby på meg¨.

Er 100 % sykmeldt pga bekkenløsning og div andre plager, merker at kroppen har vært gravid i 8 mnd nå. Men får jo en fantastisk gave da.

Gleder meg kjempe masse.

Skrevet

Hei på dere!

Termin 12. november her - 2 mnd igjen nå, håper de går fort! Formen er bra utenom at nettene er litt slitsomme. Blir så stiv i rygg, hofter og bein, og sover veldig dårlig.

Nå er det meste av utstyr i hus også, vogna står på utstilling i stua - er så fin atte! Så november kan bare komme!

Skrevet

Har termin den 18. november :-)

Alt har gått veldig bra til nå :-) Er bare litt vondt i ryggen...

Gleder meg til november!!!!

Skrevet

Urk ja, stiv i hofter og bein er noe herk, jeg har det også sånn, samt leggkramper, så nattesøvnen er ikke akkurat av den beste kvaliteten!

Men, jeg har et tips, har du prøvd med varmepose av noe slag? Og, et putevar av sateng under rompa så skal det bli lettere å snu seg.. fikk tips av ei venninne, men har ikke fått prøvd ut det med sateng ennå :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Er det flere der ute? *dytt dytt * ;)

Skrevet

jeg venter min første 18.november...formen er veldig bar foruten bekkenløsninga.

jeg har hatt en utrolig lett graviditet(fysisk) så jeg skal ikke klage;)

Skrevet

Heisann!!

Jeg har termin 7 november, og det er vårt første barn. Jeg gleder meg veldig nå. Formen er bra og jobber 100% enda, men kjenner det begynner å bli slitsomt. Tror kanskje jeg snart skal be om å bli sykmeldt litt, et par dager hadde vært bra slik at jeg kunne jobbe annenhver dag. Jobber i barnehage så det er ikke en stillesittende jobb heller. Ellers så sover jeg også dårli og har vondt både her og der, ryggen, hoftene, bekkenet.....ja ja det er vel slik en må regne med når en går gravid.

Er det bare jeg som jobber 100% her??

Skrevet

jeg er student men får tiden føles det ut som 100%jobb, er jo så mye..prøver å komme på forskudd før jeg må ut i permisjon:)

Skrevet

vi får streve på hver vår kant.....hhar lyst til å holde ut i 3 uker til iallfall :)

Skrevet

Hei

Jeg har termin 8.nov, så nå er det sannelig ikke lenge igjen. Har jobbet fram til nå, men ble 100% sykemeldt pga høyt BT. Prøver derfor å ta det litt med ro, selv om det er ganske kjedelig.. :-)

Har det ellers bra, litt urolig på natta bare pga stadige dorunder, vondt å snu seg osv.

Lykke til, damer!

Skrevet

Heisann,

Eg har termin 7. november og i dag sit eg heime på sofaen, er 20% sjukemeldt. Det er godt å få slappa av, får sove så dårleg om natta. Trur eg skal be omm 100% sjukemelding, får jo ikkje gjort noko fornuftig på jobb likavel. Dette er min andre og fyrste gang var eg i så mykje betre form, sukk. No får eg kynnare for kvart steg eg går - har så lyst til å sykle. Må vel berre lære å sitje i ro...

Skrevet

jeg ha termin 15 november, men har en følelse at babyen kommer litt før. er mitt første barn og vi gleder oss masse. er sykemeldt 100% siden uke 20 pga kraftig bekkenløsning og premature rier. ellers er formen stort sett bra. gleder med til å få se babyen snart. må innrømme at ting begynner å bli tungt. umulig å sove om natten pga bekkensmerter,halsbrann + eks antall dorunder. men 6,5 uke igjen til termin nå da så det går nå unna. kanskje noen av oss møtes på st.olav?

lykke til med den siste innspurten ihvertfall:-)

Skrevet

Hei hei!

Er fra Trondheim, og har termin den 7. november. Men treffer nok ingen av dere på føden siden jeg bor i Sydney, Australia!

Gleder meg veldig, ikke lenge igjen nå, og det har vært masse nedtrykk og kynnere i det siste.

Lykke til, alle sammen!

Kari Anne

Skrevet

Artig at vi er endel novemberjenter, er jo en viss mulighet for at noen av møtes på St.Olavs ja! :)

Noen av dere som kommer på BIM-treff på tirsdag da?

Skrevet

Tror ikke jeg kommer, har tenkt på det lenge, men det blir liksom aldri. Sliten etter jobb å greier og hhar liksom så mye å gjøre føler jeg :)

Skrevet

Heia!

Har termin den 20 november, og må medgi at jeg har begynt nedtellinga. Gleder meg til å møte prinsen vår. Ja har en prinsesse fra før. Formen er blandet, og har blitt sykemeldt i 50 %. Lykke til alle sammen.

Skrevet

For de av dere som har lyst å møte andre novemberjenter,så prøver vi få i gang et novembertreff snart. Se på BIM-treff sidene! :)

Det blir antageligvis et både på dagtid, og et på ettermiddagstid etterhvert

Skrevet

Dagtreff i morra for de som har lyst å ta en kaffe, te, brus, vann eller bare si hei -se på BIM-treff sidene! :)

Skrevet

Høres veldig kosli ut, men jeg er i full jobb og får ddesverre ikke til å komme. Er veldig sliten etter jobb også så har sjelden energi til å treffes på ettermiddagstid heller.....litt kjipt men sånn er det bare. Nå er det derimot snart permisjon, det gleder jeg meg veldig til. Da håper jeg på å få mere energi også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...