Gå til innhold

Håpløst å finne store nok klær,andre med samme problem?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Noen butikker har elendigt utvalg å der jeg var i dag hadde dem kun opptil 48 i str,jeg trenger 50-52 minst,magen vokser så jeg vill ha sånn strikk så det ikke strammer.Greitt jeg alltid må legge opp bukser det er vanligt når man er i tillegg liten,men att dem har så lite utvalg er en skam.Å ikke nok med det så er det svindyrt også med store klær.Jeg sverger kommer jeg ikke ned i vekt etter fødselen så skal magen bort om jeg så må opereres.Nå har jeg hatt stor mage svært så mangen år før jeg ble gravid,problemer å finner klær som passer,men nå er det værre for nå må jeg helst ha en bukse som magen skal vokse i.Etter att jeg fikk barn som gjorde kroppen bare eset ut her å der å aldri stoppet.Nå er jeg dritlei.Jeg som elsket shoppe klær hater nå å bare gå å se på klær jeg tenker jeg aldri vill komme i.Det er ett ork å hjelp er ikke lett å få.Noen andre som lider samme kjebne?

Fortsetter under...

Hei på deg..

jada,her er d en som ikke finner noe i "barneklær-butikker" som jeg kaller d når jeg blir irritert på at en xl er str.42 eller noe..var inne på et nettside for klær til gravide men d største var jo 42-44.. unnskyld meg,men hvem kryper inn i disse str når man er høygravid og kanskje litt kraftig i tillegg..??????

d var sååå lekre topper der men hva hjelper d når man nesten må ha 2 for at dem skal gå rundt magen..???

vi "voksne,modne og gravide damer" trenger oxo å se fin ut og å pynte oss. d finnes jo stort sett sorte klær til oss. og hvis man finner noe bra så koster d jo forferdelig myyye..SUKK!!

Jeg er jo sikkert ikke rette til å svare (ettersom jeg greiere meg med medium foreløpig). Men to tanker slår meg. Man kan sy noe selv! Jeg skjønner at det nødvendigvis ikke er like enkelt hvis man ikke har gjort det før. Den neste tanken er å forsøke å bestille noe over nettet fra USA. Der har de jo mange store mennesker, og det finnes sikkert nettbutikker også. Det går jo an å søke litt på Google! Lykke til!

jada.d går helt sikkert godt ann hvis man kan sy eller har gjort d før..men jeg kan ikke sy,interesserer meg ikke for d heller og har heller ingen ønsker om å lære d..

men d å søke på nettet etter butikker i usa hørtes ut som en kjempegod ide..håper bare at d ikke tar måneder før man får d for da er man jo like langt..=l

takk for tipset! =)

Hei,

Forrige gang jeg gikk gravid handlet jeg på www.motherhood.com kan hende har de store størrelser der. Det gikk under 2 uker fra jeg bestillte til jeg fikk det levert på døren. Måtte betale moms i tillegg, men likevel var det god pris.

Okay skal sjekke,takk for tips,men finner jeg noe så skal jeg tipse dere andre med problemer å finne klær som passer.Vi må stå sammen no metter what mener jeg.Ingen er som oss å føler som oss,vi er unike å spesielle vi også å trenger å se fine ut selv om vi må av og til velge sorte klær,noe jeg må sterkt innrømme jeg er temmelig lei av.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...