lana<3 Skrevet 12. september 2006 #1 Skrevet 12. september 2006 ..skjer ik no her mer enn vanlig...men gøy å følge med andre om det skjer noe...
lykkeliten født-23.10 Skrevet 12. september 2006 #2 Skrevet 12. september 2006 nope... i natt får jeg bare ikke sove:) tror jeg satt med rier i går natt. De kom med nøyaktig 5 min mellom hele natta, men så i 05 tia dabbet d av. Har ikke termin før 23.10 så jeg kan godt vente litt til... Gikk 10 dager over sist, så jeg gjør vel d denne gangen også...
lana<3 Skrevet 12. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 12. september 2006 oi var litt tidlig for deg å begynne m det da..du ønsker vel ik ut mini enda?
lykkeliten født-23.10 Skrevet 12. september 2006 #4 Skrevet 12. september 2006 nnnnnjjjjjjaaaaa.......nei da, d er jo litt tidlig. Hadde jeg kunnet bestemme så hadde d passet perfekt i uke 37:)
lana<3 Skrevet 12. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 12. september 2006 ja det tenkte jeg også..men uka kom og uka gikk...nå er jeg i uke 38+6 og alle tegn på at baby kommer hver dag...men hun kommer jo ikke...så nå tar jeg ingen fødselstegn alvorlig...kroppen min bare lurer meg...
ramas Skrevet 12. september 2006 #6 Skrevet 12. september 2006 Jeg har rier! jippi! Vondt som bare rakkern, men endelig er det igang. Har gått med MYE kynnere et par dager og endelig skjer det noe her. Har 7 dager til termin.
lana<3 Skrevet 13. september 2006 Forfatter #7 Skrevet 13. september 2006 Heia ramas... har du hatt riene lenge? hvor kjenner du dem hen og hvor lang tid mellom...spennende...
Togga 1409 Skrevet 13. september 2006 #8 Skrevet 13. september 2006 ingen rier her,nei. bare en masse kynnere:o)dette beynner å gå på psyken løs...........vil virkelig hilse på lille nurket mitt nå.
lana<3 Skrevet 13. september 2006 Forfatter #9 Skrevet 13. september 2006 oioioi togga...du er vel neste kvinne ut hvis du vil ha termin baby...juuuhuuu...får håpe baby og kropp også forstår det...jeg skal inn og irritere kroppen min i titiden idag..stripping og modningsakupunktur
ramas Skrevet 13. september 2006 #10 Skrevet 13. september 2006 Hei. Nå har jeg hatt riene siden midnatt omtrent og de kommer med ca 10-15 minutters mellomrom. Det kommer nok til å ta tid denne gangen også. Min første fødsel tok nesten 40 timer, den andre ca åtte. Det er nå tretten år siden sist og blir derfor regnet som førstegangsfødende så har ingen forhåpninger om at dette skal gå særlig fort unna! Jeg er bare glad det endelig er i gang. Har vært så lei den siste tiden og har vært kvalm og dårlig hele svangerskapet. Er veldig klar for å få ut lille babyen nå!
lana<3 Skrevet 13. september 2006 Forfatter #11 Skrevet 13. september 2006 Så spennende ramas..trodde du var inne og fødte jeg siden jeg ik hørte no mer fra deg...det er en sånn fødsel jeg også venter på...etter jeg har tatt noen dager overtid...i min familie bruker vi sånn ca 289 dager på å lage en baby å skvise den ut...mens det normale er jo 282 dager...i utlandet er de ferdig på 281 dager hi hi
Togga 1409 Skrevet 13. september 2006 #12 Skrevet 13. september 2006 får håpe det:o)var hos jordmor i går.hun sa jeg ikke var modent i det hele tatt,men strippet det lille hun klarte.er tredjegangsfødende, så jeg har hatt på følelsen av at hun skulle komme en del før da de andre har gjort det........men.....har også prøvd modningsakupunktur,tydeligvis uten virkning...men har bare gått 2 ganger da,må kanskje ta mer enn det.har du gått ofte?lykke til på tøing i dag:o)håper det hjelper bedre på deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå