Anonym bruker Skrevet 12. september 2006 #1 Del Skrevet 12. september 2006 Kommentarer takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 13. september 2006 #2 Del Skrevet 13. september 2006 huff, nei... beklager, men får assosiasjoner til wenche / venke- og de navnene liker jeg kke... synes ikke navnet er noe fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 14. september 2006 #3 Del Skrevet 14. september 2006 dytte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 14. september 2006 #4 Del Skrevet 14. september 2006 Litt lite liv her i inne i dag, får ikke svar på mitt innlegg heller:P Svenke høres veldig svensk ut, og er både søtt og tøft på en gang. Kan minne litt om kallenavn på en som heter Svein eller Sven eller noe. Liker godt "spesielle" navn som ikke alle andre bruker, det er jo unike individer vi skal navngi. Nå, hva syns du om Hjalmar? Se innlegget:P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 14. september 2006 #5 Del Skrevet 14. september 2006 Hjalmar er spsielt, men det klinger godt. Kan tenke meg at det blir populært med tiden, men ikke med det første. Tror det står bra aleine og ikke trenger et navn til. Det kan bli for mye. Passer navnet sammen med etternavnet da? Viktig det også. Godt å høre at ikke "alle" skal hete Jesper, Jonatan, Tobias og Marius! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 14. september 2006 #6 Del Skrevet 14. september 2006 Ja, ikke sant? Kunne aldri tenkt meg å kalle ungen min noe som "alle" heter! Sånn tenkte mamma og pappa da de gav oss navn også, men så endte det med at de navna er kjempepoppis nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 14. september 2006 #7 Del Skrevet 14. september 2006 hehe..trendsettere til foreldre, ikke verst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 16. september 2006 #8 Del Skrevet 16. september 2006 "alle" heter da ikke jonatan! mammaen til en jonatan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 16. september 2006 #9 Del Skrevet 16. september 2006 Svenke...., nei huff - tragisk navn, ikke kall barnet det da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. september 2006 #10 Del Skrevet 17. september 2006 Det er blant de mer populære navnene... men ikke meningen å såre. Beklager! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Antarctica Skrevet 23. september 2006 #11 Del Skrevet 23. september 2006 Har hørt om en som het det, men han ble på min dialekt omtalt som "han Svenke", dvs for meg hørtes det ut som Hans-Wenche, noe i retning Ole-Sofie altså.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synnøve_Solbakken Skrevet 23. september 2006 #12 Del Skrevet 23. september 2006 Likte det ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nov.gutt-05+ *ny baby* Skrevet 25. september 2006 #13 Del Skrevet 25. september 2006 Høres ut som ett kallenavn av noe slag...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vil ha baby.. prøvd i 3,5 år Skrevet 25. september 2006 #14 Del Skrevet 25. september 2006 forferdelig, sier meg heller ikke noe on det er gutt eller jente. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mari T Skrevet 7. oktober 2006 #15 Del Skrevet 7. oktober 2006 Jeg liker dette navnet- og har selv funnet navnet i min familiefor noen generasjoner siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå