Gå til innhold

Får snart oppfylt en sex fantasi (ikke for de pripne)

Anbefalte innlegg

Går konstant rundt med sommerfugler i magen! Ja, vi skal ha trekant med ei søt ei..hehe. Har hatt det en gang før, for en del år siden, men håper på en litt bedre opplevelse denne gangen. Hun var ikke så erfaren, og nå vet vi hva vi går til også. ...så hvorfor ikke benytte sjansen nå, før babyen kommer?

Oohh.. må si jeg gleeder meg ;)

(hilsen ei som har blitt litt ekstra lysten i svangerskapet)

Fortsetter under...

:D må nok si meg enig med mensana, føler meg ikke så veldig fresh om dagen nei.. :)))

trekant hadde vært uaktuelt for min del...

Men hyggelig at noen føler seg veldig vel om dagen selvfølgelig :)

Kos dere masse :)

Annonse

Er nok ikke meg nei! :-) Men må si jeg lurer litt også!! :-))

Blir nok ikke sånn action her.. har jo fått beskjed om å ikke rote så voldsomt oppi der pga blødningene og magesmertene! Dessuten, HVIS jeg skulle hatt det, skulle det vært med 2 menn!! Og det skulle vært mannen min (selvfølgelig) og Vin Diesel ! Noen som kan hjelpe meg å fikse dette???

Men til deg anonym: Kos dere masse! :-)

HVA?? Vin Diesel er MIN!! Jeg var fus!! :-) Jaja, jeg får dele med dere da!! Han er bare såååååååååå sexy ja.. kunne gått visket meg litt i øret han!! HAHAHAHAAAHAHAHA

Er det i XXX han har en sene hvor han liksom bare jaja, kaster seg over hun dama og sier noe lignende: Hva jeg ikke gjør for landet mitt!!

-skulle likt å vært hu dama! hehehe

Nei, nå må jeg jobbe!! ;-)

Annonse

Hei Yana ;)

Ja, beskyttelse er selvfølgelig med i bildet. Mannen min hadde akseptert trekant med to menn, men det er ikke jeg så veldig intresert i. Tenner mer på å ha med ei annen dame.. Oppdatering kommer senere!

Hilsen Hoveddinnlegger

Samme her... hadde blitt for sjalu, så trekant med en dame hadde overhodet ikke vært aktuelt. Orker ikke tanken på å se sambo ha sex med en annen dame.. Bare tanken får meg nesten til å tute...

Men med to menn....? Hm. Kanskje.

*grubler på hvem det skulle vært, hihi*

hehe.. ja mere aktuelt den vegen, men måtte vært før jeg hadde vært gravid å sånn..(tror egentlig ikek da heller) hehe

kjenner jeg får litt vondt i magen bare på å tenke på/se for meg samboer med ei annen.. blir nesten litt kvalm.

men forskjellige lyster ja.

Lykke til med trekant:-) Jeg har mer enn nok med mitt og min mann sitt sex-liv om vi ikke skal involvere en 3-part. Sex-lysten er ikke helt på topp for tiden for å si det sånn. Til vanlig er den faktisk ganske bra, og jeg er ikke prippen. Men føler meg ikke i helt sex-form for tiden for å si det sånn...

Synes du er modig som tør det jeg da, tror jeg hadde blitt for sjalu.

Kos dere:-)

Ser at det er mange som skriver at de hadde blitt sjalu på den andre damen og heller ville hatt en mann... kanskje vi glemmer at damer også kan tenne på andre damer... hmmm! Ergo trenger man jo ikke å bli sjalu!

Anonym sier jo selv at hun foretrekker en dame som tredje part framfor en mann....

Ikke vet jeg... bare en tanke som slo meg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...