Gå til innhold

rett på ul...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var på sykehuset og sjekket om babyen lå i seteleie i dag (noe hun ikke gjorde) jeg gidde beskjed til legen min at jeg ville sjekke at alt var i orden, i tilfelle! (er så enormt beskymret) dette sa hun va helt ok...jeg skulle få full ul sjekk!

Jeg tok med me mamma, hun hadde gledet seg sååååå sinnsykt til og se det første barnebarnet sitt for første gang, hun hadde aldri sett hvordan ul fungerte!

vi kommer inn døra, inne på føden og gir de papirene mine!

jeg legger meg på benken, og drar opp ganseren og legen gjør seg klar...

så mamma flytter seg med opp med hodet mitt, for og kunne se på sjermen, så tar legen på ul i seriøst 2 sek, og drar ut ledningen til maskina.....

hee??? ferdig med det! jeg satt og gapet, har ALDRI følt meg så dårlig behandla som dette her!

å dette er føden! fy f for en behandling! de sjekket ikke om barnet hadde det bra eller noe som helst, kun det med hodet!

Har jeg rett på ny sjekk?

(måtte bare få klage litt)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvfølgelig har du ikke krav på en ny sjekk.....De skulle jo kun sjekke om barnet lå i seteleie,og når det var gjort var jo undersøkelsen over. Råder deg til å ta visningen for moren din på Volvat. Der tar de imot mot betaling.

Skrevet

De har gjort det samme med meg...men jeg ble så sinna at de fikk takk skru på maskinen og gjøre det skikkelig igjen...

ved en skikkelig ul skal de sjekke str på hodet, magemål, nyrer, blære, sjekke hjerte, måle fostervann, vekstestimering, blodtilførsel fra navlestreng, sjekke morkaken...etterpå tar de alltid innvendig ul på meg og sjekker cervix=livmorhals, lengde og om den er lang og lukket eller forkortet....

Hvis det var denne type sjekk du var ute etter ville jeg ringt på ny og fått ny sjekk!! Det er ik alltid du ser babyen like godt på disse undersøkelsene...men du må være konsekvent m legene ellers bare suser de gjennom så fort som overhodet mulig...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...