Gå til innhold

Hei dere:-) Er i uke 11, magen er oppblåst og det murrer godt.. stikker litt og.. flere?

Anbefalte innlegg

Kjenner det godt i mageområdet, at livmoren utvider seg og at ting er på gang.. alt kjennes så anderledes, og føler at magen begynner å bli litt hardere også. Er det flere som merker at ting er helt anderledes?

Stikker plutselig der nede, og merker det til tider i rygg og lysker også. tydelig at ting vokser.

Men mest av alt er det jo en utrolig spennende tid:) Så får vondtene stå som et godt tegn på at noe vokser der inni magen.

Fortsetter under...

samme her og, oppblåst,stikkingar, kjenner det nedover beina av og til.har vore å kjøpt mammabukser og det var heilt fantastisk å ha "plass"..... men føler meg veldig gravid.... he he he.... er i veke 11 eg òg..ei fantastisk tid dette..

Jeg kjenner det også til tider nedover beina, litt strålinger liksom.. virker som det kommer fra ryggen, muskulaturen gjør at det kjennes godt i rompen på ene siden også. Akkurat som det stråler litt fra lysken, bekkenet eller hvor det nå kommer fra:)

Men skal ikke klage, så lenge spiren holder seg fast og vokser der inne. Godt å høre at flere av dere har de samme tegnene.

Klem!

Jeg er bare 8+2, men kjenner murring i magen..Det er også spessielt på den ene siden, ve.side.. Av og til har det vore so vondt at ej he blitt litt redd for svangerskap utenfor livmor, men so he det gått over.. Føler også at magemusklane e slappare, og det kjennes av og til ut som gangsperre i dei.. Føler magen min he vokst mykje siste uka, so ej trur ikkje ej kan lure so veldig monge i uke 11... Men det at ej føle det mest på eine siden, noken so he ei forklaring på det?? Den sida morkaka er festa?? eller?? Men det e som du skriver ElseBeth, det er nok sunnhetstegn, og vi skal være gla for at der er tegn i det heile.. =o)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...