Gå til innhold

Hvordan har dere det jenter???:)


snartmammapåny

Anbefalte innlegg

Jeg har det bra, formen er bra, men er litt sliten for tiden, har vært mye jobbing så det tærer på reservene... Men jeg klarer meg;)

 

Eller så skal jeg til jordmor på fredag, det blir kjempe spennde..;) Håper hun lytter etter hjertet!!:) hadde vært fint å vite om det er noe inni der;)

 

Begynner å nærme meg slutten på 1 tri, så snart kan jeg muligens slippe jubelen løs... blir godt å kunne fortelle det til værden:) Er jo noen som vet det, men etter 12 uker så blir det kaskje litt "enklere" å fortelle det;)

 

Så slik er det med meg;) hvordan har dere det???:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har det også bra!

Har vært hos legen i dag, på kontroll. Ikke så spennende, men føler meg litt mer gravid da. He he.

Ellers håper jeg alt er bra med den lille, fikk se skjønningen på ul forrige uke, og har hørt hjertelyden. Skal ta en litten lytting før jeg legger meg i kveld ;0)

Ellers er jeg kvalm og trøtt, og lurer på om jeg skal fortelle nyheten på jobben snart. Selv om jeg bare er i 10 uke. Er lei av å være uggen og trøtt når de andre på jobben ikke vet det. Jobber som sykepleier, så kan ikke alltid ta så mange hvilepauser :0(

 

Du må ha lykke til hos jordmor på fredag!!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia dere:-)

Har det..litt rart. Venter min første..er i 10/11 uke. Skal til legen i morgen og da kommer sikkert jeg også til å føle meg "litt mer gravid":-) Har så lyst til å gå til ul, men får vel ikke time før om mange uker. Så jeg vurderer å bestille privat. Ser det er mange som gjør det her..det er vel ikke bare de som har hatt noen form for komplikasjoner som går til ul så tidlig? Gleder meg til å bli meg selv igjen..til våren en gang..he he:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Theelma: jeg har vært på ul fordi jeg gikk rett fra en sa til ny graviditet uten mens mellom. Så ville sjekke om jeg faktisk VAR gravid og i så fall hvor langt jeg var på vei... ;0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det blir sikkert veldig fint å gå til jordmor ja:-) Gleder meg til det jeg også.. Tror ikke de som ikke er gravide kan forstå de følelsene vi får for dette:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror det er mange som bestiller privat ul for at de er nusjerrige, og gjerne vil de babyen:) Få bekreftet at det er noe der inne:) Jeg hadde og enormt lust til det, men har funne ut at jeg heller skal bruke pengene på masse mamma klær;) Må bare smøre meg med tolmodighet til ordiær ul den 3 november;) grådig lenge til, men tiden går jo så fort:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja er nesten litt sjokket over hvor oppslukt jeg er i baby info selv jeg;) kan ikke få nokk av det;) hihi

 

alt er jo bare fantastisk for tiden:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

he he, jeg også:-) er helt oppslukt av babystoff..forstår at det blir en enorm tomhet for de som mister (til og med etter bare noen få uker som gravide). Det hørtes egentlig lurt ut å bruke masse penger på mammaklær..:-)jeg har vært å sett litt bl.a på H&M men syns ikke det var så mye fint der..alt så så enormt ut!! Men etter noen mnd må jeg vel inn dit for å kjøpe klær uansett (når alt det gamle blir for lite:-)!Er ikke å stor enda. Du er tolmodig som klarer å vente helt til 3 november..tror jeg mangler den viljestyrken der..hi hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har ikke hatt tid til å se på mamma klær ennda, bare vet at jeg må kjøpe noe snart, særlig buksene mine begynner å krympe;) Må ha en jobb bukse iallefall snart;)

 

Ja der er enormt lenge til 3 nov... håper tiden flyr:) Har fult opp med prosjekter på jobben fremover da så håper tiden bare skal fly av sted, å at jeg ikke får tid til å tenke på noe ul før den tid...viss ikke så hadde jeg nok knekt sammen og bestilt en time privat... må jo bare være FANTASTISK å se den lille spiren:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...