*Sirkeline*, Snuppa og Snippen Skrevet 12. september 2006 #1 Del Skrevet 12. september 2006 ???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 12. september 2006 #2 Del Skrevet 12. september 2006 Hos meg har det stemt. Har 3 gutter. Da jeg gikk med de var jeg frisk og rask hele tiden. Nå venter vi jente. Er 23 uker. Kaster opp enda. Kvalm og bekkenløsning!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamsen72 Skrevet 12. september 2006 #3 Del Skrevet 12. september 2006 Jeg har to barn. Med førstemann, en gutt, hadde jeg ingen svangerskapsplager i det hele tatt. Med andremann derimot, en jente, var jeg ekstremt kvalm de første 4 månedene. Så for meg stemte dette bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store meg og lille My Skrevet 12. september 2006 #4 Del Skrevet 12. september 2006 Har to jenter fra før. Begge svangerskapene var flotte, bortsett fra bekkenløsning med nr. 2. Nå er jeg kvalm. Tror jeg er gravid med en gutt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Go`mamma`n... Skrevet 12. september 2006 #5 Del Skrevet 12. september 2006 Jeg har en gutt fra før. Det var et "smertefritt" svangerskap, ikke noe plager. Nå, derimot ; kvalm og uvel.....Føler meg sjøsyk hele tiden......Men jeg vet foreløpig ikke kjønnet ...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tingeling81 Skrevet 12. september 2006 #6 Del Skrevet 12. september 2006 Var kvalm døgnet rundt dei første 12 vekene sist, og det vart gut. Den gangen her er eg i fin form, og håpar at det er jente :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kris. Skrevet 13. september 2006 #7 Del Skrevet 13. september 2006 Spydde i 9 måneder og fikk en gutt, spyr som bare det denne gangen også, men aner ikke hva jeg får!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tommage♀♂ Skrevet 13. september 2006 #8 Del Skrevet 13. september 2006 Var ikke kvalm i fjor, da jeg ventet jente. Denne gang vet jeg ikke hva jeg venter, men fyyy så jeg har spydd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
4barns mor Skrevet 13. september 2006 #9 Del Skrevet 13. september 2006 Jeg har en sønn fra før, var utrolig kvalm da jeg gikk med han. Tror det er veldig individuelt om man er kvalm eller ikke, tror ikke det kommer an på hva slags kjønn du bærer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk. Vable Skrevet 13. september 2006 #10 Del Skrevet 13. september 2006 Jeg var overhodet ikke dårlig når jeg gikk med datteren min, men nå er jeg kvalm og uggen nesten hele tiden. Jeg tror det blir en gutt denne gangen...kanskje... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 13. september 2006 #11 Del Skrevet 13. september 2006 Tror nok ikke det er noe å stole på! Min kollega hadde vanvittige plager med kvalme da hun var gravid. Sykmeldt i to måneder og gikk ned mange kilo. Det ble en gutt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
irbrei Skrevet 14. september 2006 #12 Del Skrevet 14. september 2006 var like kvalm i begynnelsen under begge svangerskapene, men det ga seg tidligere med lillemor:) trur det er litt forsjellig på kordan hver enkelt reagerer og at det ik er no fasit på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammas_2_solstråler <3 Skrevet 14. september 2006 #13 Del Skrevet 14. september 2006 har jente fra før----ingen plager. har en i magen, føler meg overkjørt allerede er 10+5. masse masse masse kvalm, trøtt, svimel. har på følelse at dette er en gutt =) får se i uke 18..hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 14. september 2006 #14 Del Skrevet 14. september 2006 Har ei jente og en gutt fra før. Med førstemann var jeg litt kvalm (det ble jente), med nr.2 var jeg veeeeeldig kvalm (gutt). Denne gangen er jeg en plass midt i mellom på "kvalmeskalaen". Vet ikke hva det blir, men har en følese av at dette er ei jente. Generelt er dette svangerskapet mer likt mitt første:). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hønå Skrevet 15. september 2006 #15 Del Skrevet 15. september 2006 har en gutt og spydde som en gris i 9 mnd , fikk jente i februar og var nesten ikke kvalm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 15. september 2006 #16 Del Skrevet 15. september 2006 Har en av hver - kvalm med begge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amsterdame Skrevet 15. september 2006 #17 Del Skrevet 15. september 2006 Var ikke kvalm i det hele tatt med nr. 1, en jente. Er litt kvalm nå, men vet ikke hva det blir. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå