lengter_etter_spire Skrevet 12. september 2006 #1 Skrevet 12. september 2006 Det endte med meg. fra mandagen av blir jeg dagmamma til ei søt nydeli knærta på 14 mnd:) ikke at det hjelper, men hvem vet. Samboer jobber til sjøs, å er borte 4 uker i slengen. så det er av å til litt vanskeli treffe. men siden vi har prøvet så lenge skal han til urolog når han kommer hjem, og jeg skal selv til legen i slutten av mnd. etter masse venting på tante rød kom den torsdagen i forrige uke. da var jeg nesten 2 uker over tid igjen. så da er det på nytt med telling av dager, å blodprøver. vel sånn går dagene:) har ett nytt håp hver dag nå. driver å pakker ned av leiligheten våres, for vi endeli har kjøpt oss et stor hus:) så nå har vi alt, å mangler bare noen små føtter som skal springe rundt i huset:) Gleder meg:) er så glad om dagene, alt er liksom begynt i ett nytt liv:) bryllup er også på lista:) ville bare dele all gleden og alt av håp jeg har til dere der ute:) masse spire støv til alle:) klem
kirsty*2barnsmamma Skrevet 12. september 2006 #2 Skrevet 12. september 2006 Heisann :-) Ikke lett med klaff med mann til sjøss nei. Mannen min skal også til urolog, han skal imorra. Så koslig med ei tulle i hjemme da, kjekt når de er til låns så har du noen små føtter i hus til du får ditt eget :-) Lyke til med utredningen!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå