Emilie Jeanette&Linus Matheo Skrevet 12. september 2006 #1 Del Skrevet 12. september 2006 Lucas er fiiint... men må ha et mellom navn.. evt et før Lucas..... eller et som passer med Isak.... vil ha et som er litt spes men samtidig tøft. liker Birk, isak, aslak, mathias.... osv osv... gjerne litt nytenking damer, et gammelt navn som er på vei inn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 12. september 2006 #2 Del Skrevet 12. september 2006 Lucas Andrè? Lucas Alexsander? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Sirkeline*, Snuppa og Snippen Skrevet 12. september 2006 #3 Del Skrevet 12. september 2006 Hva med Birk Mathias, da får du to av navnene du har skrevet opp. Syns det er et kjempefint navn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DK+2 Skrevet 12. september 2006 #4 Del Skrevet 12. september 2006 Lucas Andrè va d første som slo mæ, men ser d e foreslått... ka me Lucas Emilio? Olav Lucas Lucas Odin Kristoffer Lucas Brage Lucas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store meg og lille My Skrevet 12. september 2006 #5 Del Skrevet 12. september 2006 Kjenner noen som har Felix og Lukas (brødre), men de to passer kanskje ikke sammen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 13. september 2006 #6 Del Skrevet 13. september 2006 Hvorfor må du ha mellomnavn? Stakkars unge... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gull-i-magen♥ Skrevet 13. september 2006 #7 Del Skrevet 13. september 2006 Mine barn skal også ha mellomnavn!=) Hva syns du om Lucas Emanuel?? Får vi en gutt skal han hete Kasper Emanuel=) (menn man bruker bare Kasper i dagligtale,da) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 13. september 2006 #8 Del Skrevet 13. september 2006 Lucas andre var det første jeg tenkte også.. så så jeg to andre hadde skrevet det før meg her.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xena98 Skrevet 13. september 2006 #9 Del Skrevet 13. september 2006 Iskariot;-) He, he veldig bibelsk da. Ellers synes jeg Lucas Andre var fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miaminmia Skrevet 13. september 2006 #10 Del Skrevet 13. september 2006 lucas emil (med trykk på i`en) det er kjempe fint:) lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 13. september 2006 #11 Del Skrevet 13. september 2006 Birk Mathias syns jeg var fint! Ikke ta Emanuel, jeg får bare assosiasjoner til Emanuel Desperados i Flåklypa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå