Gå til innhold

HEI VENNEN NATTINATT - VIL ØNSKE DEG GOOOOOOD TUR TIL SYDEN:-)

Anbefalte innlegg

hÅPER DU FÅR EN SUUUPER TUR OG AT DERE KOSER DERE I VARMEN. JEG UNNER DEG SÅÅÅ MYE Å SLAPPE AV ETTER ALT STRESS MED HUSBYGGING, LEGEBESØK, SMÅTROLL SOM IKKE SOVER OG MASSE USIKKERHET RUNDT SKOLEGANG!!

R I K T I G G O D T U R !!!!!

Superstor klem fra meg xx xx xx xx

Fortsetter under...

Hallo

Og tusen takk for det.Ja no gler me oss heile gjengen.Skal bli deilig altså.Og no føler me at de andre brikkene er falt på plass.Eg veit no at eg får attføring,og får gå to år på skule.Og eg er ganske sikker på at det dukker opp ein jobb etterkvart.Og mannen min har fått perm oog kan få være heime å gjere ferdig tilbygget før vinteren.Og eg får ha han heime..tihi.Det blir og deilig.

Så no føler eg framtida meir sikker,og trygg.Og så har eg fått så god reiki healing både av beatek,og wicca,og det har hjulpe godt.Synest særlig det har hjulpe med meir energi,og ikkje minst blitt roligere til sinns.Susann såg ikkje nokon små på meg uten at me bestemte oss for det,så nett det blir spennende å sjå.Ja ja det blir kjekt å komme innpå til dere igjen etter ferien.Skikkelig go klem frå meg til deg.

Kjekt å høre at alt har falt på plass og at du har fått attføring!

Det fikk jeg jo opp hele tida hehe...

Jeg er 1 dag over ikm. no, så da får du resten av historien når du kommer hjem!

Natta og GOD TUR!!

Ja du har sagt det heile tida.Så eg visste det jo egentlig då.Og møtet gjekk så fint og.Eg får veldig sterkt inn graviditet på deg,den lille jenta som eg får opp,om det ikkje blir to.Ja eg gler meg veldig til å få høyre.Håper veldig at du er gravid

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...