Gå til innhold

Majorstuen klinikken

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

merker dere ikke at innleggene som har fått dårlige bilder klager, mens de som har fått gode er kjempe fornøyde? jeg tror det største problemene deres er at bildene ble dårlige, og legen prøver jo sitt beste med å få babyen flyttet så foreldrene får sett babyen i magen og få gode bilder.

Jeg syntes dere burde tenke nøye gjennom det for jeg vet han er en fantastisk lege!

Er ikke noe vits i å klage, dere burde tenke nøye gjennom, enn å slenge dritt.. er liksom lett å se at folk bare klager for de har fått dårlige bilder! Uheldigvis!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blir oppgitt... det er alltid noen som vil være fornøyd og noen som vil være mindre fornøyd.

Kanskje er det en grunn til det?

Noen har kanskje rett til å være misfornøyd og andre det motsatte....

Skrevet

Ja jeg også.. man angriper jo lett legen, når man ikke får bilder som de ønsker seg... da tror man legen ikke er dyktig og ikke kan gjøre jobben sin, men han prøver sitt beste med å dytte litt på magen... dessuten fokuserer han mest på om barnet har det bra i magen og alle organene osv, istedet for bilder av ansiktet! folk burde tenke på dette... ultralyd er ikke bare bilder av ansiktet.. at barnet har det bra og utvikler seg bra og normalt er jo viktigst!! det er faktisk jobben hans!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...