Gå til innhold

IKM 06.09, ingen Tr enda.. Bør jeg teste igjen??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Etter beregnningen mine skulle mens ha kommet ons 6/9, Da var det 28 dager siden føste mensdag i siste men, testet lørdag, men det var negativt. Den er fortsatt ikke dukket opp heldigvis, men jeg har murringer som om mensen kommerog det har jeg hatt siden søndag.. Før det var det litt "av og på".. Tisser også endel..Bør jeg vente til helga med å teste, dersom TR ikke er kommet til da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lenge siden su slutta med p-piller? Vet du når du hadde EL?

Skrevet

Ja, det er vel best å la det gå en stund mellom testene slik at evnt. hcg nivået stiger, og du får et klart svar...

Men det kan også være at el har vært senere denne mnd slik at ikm har blitt forsinket...

Lykke til :-)

Skrevet

Jeg slutta i mai, men jeg hadde SA i slutten av juni.. vet ikke helt når el var. Har ikke lyst til å begynne å teste sånne greier enda..

Forje mnd var også mens litt forsinket (ca en uke), så det er vel bare å vente å se hva som skjer.

Jeg kan i alle fall håpe og krysse fingrene;)

Skrevet

Husk at en sykluss på 28 dager er bare for dem med EL på ca. dag 14. Hvis du ikke hadde EL før på dag 21 så kommer mensen automatsik "for seint". Du har nok lengre syklusser enn du tror...

Skrevet

Ja det er ikke noe annet en å vente å se.. vi håper seff på det beste, men spørs om ikke Tanta er på ferde desverre!!

Skrevet

Idag har murringene gitt seg.. Pussig dette!!

Jeg håper SÅ at det har gått vår vei!! ååå, bare drømmer meg bort når jeg tenker på det:)

Andre som fortsatt venter etter IKM uke 36??

Skrevet

Nei, nå er de murringene litt tilbake.. hmm, skjønner ingenting jeg.

sikkert ingen som gidder å høre på dette, men det er min måte å få det "ut" på:)

Skrevet

Jeg ville tatt en test nå :)

Skrevet

Eg og vil at du skal ta ein test no, for dette er spennande!

Du er jo tross alt ei veke over tida, det burde slå ut på ein test no om du er gravid.

Lykke til!

Skrevet

hei

jeg skulle hatt TR mandag 4/9 og følte hele tiden at den var på vei med mensenmurring, vond korsrygg etc. men så forsvant det igjen etter noen dager og nå har jeg ingen tegn til TR. testet trosdag og lørdag forige uke og begge ble negative desverre.

jeg sluttet på pillen i august.

er nok bare derfor i mitt tilfelle. men du høres jo ut som du har litt andre symptomer og. pluss hvis du bare har testet en gang, ville jeg helt klart testet igjen!

lykke til!!! Fortell oss hvordan det gikk!

Skrevet

Hmm, ja er litt for spennende dette!!:)

Tenkte jeg skulle teste på lørdag dersom ingenting er skjedd til da! Vil heller ha tr en negativ test, om dere skjønner.. Aller helst ingen av delene selvsagt!!:)

Jeg gir beskjed når jeg har testet! Jeg krysser fingrene! :)

Hvordan går det med dere som venter da?

Skrevet

Krysser fingrene for deg jeg og!!!

Masse lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...