oss2=3,snart 4 Skrevet 12. september 2006 #1 Skrevet 12. september 2006 Hei. Etter beregnningen mine skulle mens ha kommet ons 6/9, Da var det 28 dager siden føste mensdag i siste men, testet lørdag, men det var negativt. Den er fortsatt ikke dukket opp heldigvis, men jeg har murringer som om mensen kommerog det har jeg hatt siden søndag.. Før det var det litt "av og på".. Tisser også endel..Bør jeg vente til helga med å teste, dersom TR ikke er kommet til da?
Anonym bruker Skrevet 12. september 2006 #2 Skrevet 12. september 2006 Lenge siden su slutta med p-piller? Vet du når du hadde EL?
~Maja Mor~ Skrevet 12. september 2006 #3 Skrevet 12. september 2006 Ja, det er vel best å la det gå en stund mellom testene slik at evnt. hcg nivået stiger, og du får et klart svar... Men det kan også være at el har vært senere denne mnd slik at ikm har blitt forsinket... Lykke til :-)
oss2=3,snart 4 Skrevet 12. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 12. september 2006 Jeg slutta i mai, men jeg hadde SA i slutten av juni.. vet ikke helt når el var. Har ikke lyst til å begynne å teste sånne greier enda.. Forje mnd var også mens litt forsinket (ca en uke), så det er vel bare å vente å se hva som skjer. Jeg kan i alle fall håpe og krysse fingrene;)
Anonym bruker Skrevet 12. september 2006 #5 Skrevet 12. september 2006 Husk at en sykluss på 28 dager er bare for dem med EL på ca. dag 14. Hvis du ikke hadde EL før på dag 21 så kommer mensen automatsik "for seint". Du har nok lengre syklusser enn du tror...
oss2=3,snart 4 Skrevet 12. september 2006 Forfatter #6 Skrevet 12. september 2006 Ja det er ikke noe annet en å vente å se.. vi håper seff på det beste, men spørs om ikke Tanta er på ferde desverre!!
oss2=3,snart 4 Skrevet 13. september 2006 Forfatter #7 Skrevet 13. september 2006 Idag har murringene gitt seg.. Pussig dette!! Jeg håper SÅ at det har gått vår vei!! ååå, bare drømmer meg bort når jeg tenker på det:) Andre som fortsatt venter etter IKM uke 36??
oss2=3,snart 4 Skrevet 13. september 2006 Forfatter #8 Skrevet 13. september 2006 Nei, nå er de murringene litt tilbake.. hmm, skjønner ingenting jeg. sikkert ingen som gidder å høre på dette, men det er min måte å få det "ut" på
Ranveig R Skrevet 13. september 2006 #10 Skrevet 13. september 2006 Eg og vil at du skal ta ein test no, for dette er spennande! Du er jo tross alt ei veke over tida, det burde slå ut på ein test no om du er gravid. Lykke til!
9nah Skrevet 14. september 2006 #11 Skrevet 14. september 2006 hei jeg skulle hatt TR mandag 4/9 og følte hele tiden at den var på vei med mensenmurring, vond korsrygg etc. men så forsvant det igjen etter noen dager og nå har jeg ingen tegn til TR. testet trosdag og lørdag forige uke og begge ble negative desverre. jeg sluttet på pillen i august. er nok bare derfor i mitt tilfelle. men du høres jo ut som du har litt andre symptomer og. pluss hvis du bare har testet en gang, ville jeg helt klart testet igjen! lykke til!!! Fortell oss hvordan det gikk!
oss2=3,snart 4 Skrevet 14. september 2006 Forfatter #12 Skrevet 14. september 2006 Hmm, ja er litt for spennende dette!! Tenkte jeg skulle teste på lørdag dersom ingenting er skjedd til da! Vil heller ha tr en negativ test, om dere skjønner.. Aller helst ingen av delene selvsagt!! Jeg gir beskjed når jeg har testet! Jeg krysser fingrene! Hvordan går det med dere som venter da?
På'n igjen:)!! Skrevet 14. september 2006 #13 Skrevet 14. september 2006 Krysser fingrene for deg jeg og!!! Masse lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå