Gjest Skrevet 12. september 2006 #1 Del Skrevet 12. september 2006 Jeg lurte bare på om noen hadde opplevd spotting før positiv graviditetstest? Dette er første syklus etter p-ring slutt. Jeg har aldri opplevd å ha spotting dagene før mensen før. Takk for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store meg og lille My Skrevet 12. september 2006 #2 Del Skrevet 12. september 2006 Hva er spotting? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 12. september 2006 #3 Del Skrevet 12. september 2006 Spotting er som oftest et tegn på at mensen er på vei - sorry! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Sirkeline*, Snuppa og Snippen Skrevet 12. september 2006 #4 Del Skrevet 12. september 2006 Spotting er brunlig utflod. Ja, jeg hadde det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piivo Skrevet 12. september 2006 #5 Del Skrevet 12. september 2006 Spotting er helt vanlig i første del av svangerskapet! Jeg har hatt det før positiv test! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vaniljesukker Skrevet 13. september 2006 #6 Del Skrevet 13. september 2006 Jeg pleier å ha spotting før hver mens. Da jeg ble gravid hadde jeg 4-5 dager med spotting der jeg skulle hatt mensen. Testet positiv på "spotte-dag" nr 2. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 14. september 2006 #7 Del Skrevet 14. september 2006 Takk for svar! Har IKM på lørdag så det blir spennende, kanskje kommer jeg over til dere. Selv om jeg er litt oppgitt over "anonym-herjingen" her inne.... Litt rart å være så bastant i svar og meninger og ikke tørre å skrive under med nick... Ellers virker der andre som en superkoslig gjeng! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosego&Lille'n Skrevet 14. september 2006 #8 Del Skrevet 14. september 2006 Ikke bry deg om anonym du. Noen er her kun for å spre dritt! Det kan godt hende du er gravid. Har hørt om mange her inne som spottet litt før. Skal krysse fingrene for deg jeg! Lykke til! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå