Anonym bruker Skrevet 12. september 2006 #1 Del Skrevet 12. september 2006 Jeg *smaker* litt på det om dagen.. Min oldefar het nemlig Birger Jørgen Andreas (*puh*).. Synes navnet blir bedre og bedre Hva synes dere, jenter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lene J Skrevet 12. september 2006 #2 Del Skrevet 12. september 2006 Ja,det er et gamelt fint og koselig navn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 13. september 2006 #3 Del Skrevet 13. september 2006 Birger er vel ikke akkurat noe baby-navn..... enda!!! Men det kan det bli!! :-) Synes det er helt topp med oppkalling, så det synes jeg absolutt du burde kalle sønnen din. Jørgen og Andreas er jo også nydelige.... Du får ha de på vent dersom du får 2 eller 3 gutter!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yrha Skrevet 13. september 2006 #4 Del Skrevet 13. september 2006 Ja, det var flotte navn alle tre! Birger er litt uvanlig, men likevel et kjent navn, så helt supert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 13. september 2006 #5 Del Skrevet 13. september 2006 Birger synes jeg ikke er fint nei. Men jørgen er Ok. Andreas er veldig fint synes jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
icetulip Skrevet 14. september 2006 #6 Del Skrevet 14. september 2006 Hei!! Birger er kjempefint, og så heter ikke annenhver lille gutt i gata det. Synes forresten at alle navnene til oldefaren din var fine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå