Gå til innhold

Forvirrende uketelling..


*WinnieThePooh*

Anbefalte innlegg

Skjønner ikke dette med uketellingene på hvor langt man er kommet i graviditeten jeg... Første mensdag var 14.aug, hadde el 28.aug og jeg hadde ikm i går (testet pos lørdag) og tenker da at jeg er 4 uker på vei og at embyo er 2 uker. Stemmer dette?

 

Hvorfor står det på "min side" på bim at jeg nå er i den 5.uken???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei=)

 

GRATULERER!!!

 

Du er vel 4+1 i dag, dvs 4 fullgåtte uker og en dag, men du har jo da begynt på den 5.uken. Tror det er sånn det funker.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy da :)

 

Jeg bor i Bergen og skal føde her. Terminen er beregnet til å være 23.mai, det er bursdagen min!!

Hvor bor du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min er beregnet til å være 23 mai den også (i følge Barneverden).

Den kommer 22 mai er jeg sikker på. I vår familie skjer nemlig det meste 17 eller 22 - merkelig.

 

Jeg bor rett utenfor Oslo - Kolbotn. Skal føde på ABC som nå har flyttet til Ullevål, men vurderer hjemmefødsel.

Mine to andre er født på ABC.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Erfaren dame du da, siden du har to til :) Dette blir min og samboers første.. Jeg har fått med meg at det er to alternativer her i Bergen (hjemmefødsel blir ikke vurdert her nei...). En vanlig og en litt "alternativ", kan det være Storken ? tenker at jeg i utgangspunktet har lyst til å prøve den "alternative". Men, dette er jo laangt frem i tid..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Storken har jeg hørt om og det er sikkert bra. Folk er forskjellige og godt er det. Jeg har alltid vært av den oppfatning at man skal gå for et naturlig alternativ så lenge man ikke vet hva man går til. Noen vil sikkert komme med krasse kommentarer, men det får så være.

Man kjenner sin egen smertegrense, men hvorfor grue seg til noe man ikke vet hva er. Mitt tips til førstegangsfødende er alltid; prøv!

 

Da holder vi kanskje kontakten på disse sidene vi da.

 

Sov godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...