søsken-håp Skrevet 12. september 2006 #1 Del Skrevet 12. september 2006 Har ei jente ved hjelp av ivf på Riksen. Er nå i full gang med 4. søskenforsøk og spraying. Er det noen flere som driver og sprayer, og gjør seg klar til sprøyter og uttak på riksen snart? begynner å bli veldig vant med dette her, og prøver å ta det hele rolig... etter å ha blitt skuffet så mange ganger. Jeg skal ikke klage siden vi har fått ei jente for 3 år siden. Har veldig vondt i hodet om dagen, og lurer på om dette kan være nesesprayen. Har ikke hatt det før..., flere som kjenner det? ( det er jo forresten den lange listen med bivirkninger...) Skal ha uttak/innsetting i uke 39. Flere her....! Hyggelig å "prate" med noen som er like langt som meg. Vi må ikke gi opp. Denne gangen må jeg betale full egenbetaling på riksen, fordi jeg har brukt opp mine 3 forsøk. dyrt!!!! Ønsker dere alle lykke til:-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6294711-4s%C3%B8skenfors%C3%B8k-riksen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marimarei Skrevet 12. september 2006 #2 Del Skrevet 12. september 2006 Hei Så spennende dette blir, håper det klaffer for dere denne gangen. Må innrømme at det var litt rart å lese innlegget ditt, for vi har mange ting til felles. På vårt 5 ivf forsøk ble jeg gravid og vi fikk verdens skjønneste lille jente på riksen. Hun blir snart 3 år. Vi har hatt 4 søskenforsøk, og er i gang med nesespary for det 5 søskenforsøket totalt 10 i rekken. Skal ha uttak i uke 41. Veldig spent nå. Håper så inderlig det klaffer denne gangen. Vi har hatt noen frys innimellom så dette er det 3 søskenforsøket så vi bet bare egenandelen. Lykke til , hyggelig om vi kan følge hverandre fremover. Hilsen fra Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6294711-4s%C3%B8skenfors%C3%B8k-riksen/#findComment-6295074 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå