Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 12. september 2006 #1 Skrevet 12. september 2006 ble litt nyskjerrig jeg vet du:) Selv holder jeg til i Nord-Trøndelag og er under utreding ved st. olavs:)
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 12. september 2006 #2 Skrevet 12. september 2006 Jeg holder hus i Trondheim og er også under utredning ved St.Olav
Lea76 Skrevet 13. september 2006 #3 Skrevet 13. september 2006 Bor også i Trondheim og utredes på st.olavs.
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 13. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 13. september 2006 hvor langt er dere kommet i utredningen? Hvilken gyn var dere hos? Jeg var hos von düring jeg da. Litt merkelig skrue, men veldig hyggelig syns jeg! Har tatt den første samtalen i jun-06, innvendig ul og ble satt på pergo. Viser seg at jeg ikke har el på egenhånd, så måtte ha litt hormonell hjelp. I tillegg blir det lap på meg før jul en gang og ivf neste år dersom vi ikke får det til selv snart.... Veldig spent på om vi kommer til å klare det selv:)
Lea76 Skrevet 13. september 2006 #5 Skrevet 13. september 2006 Hei! Var hos Skoum i begynnelsen av mai til samtale og innvendig UL. Veldig trivelig dame, forøvrig!!! Konstaterte PCOS og jeg ble satt på metformin og pergo. Ble satt opp på venteliste til lap, og skal som sagt det i oktober (litt irriterende treigt, venter nesten et halvt år når jeg fikk beskjed om at det var et par måneders ventetid). Jeg har EL hver måned, men det har likevel ikke blitt noen unger utav det... Er veldig spent på lap og litt redd for hva de finner ut. Men det skal bli godt å få det unnagjort. Ble forøvrig fortalt at hvis det ikke skulle skje noe på egenhånd, skulle det bli IVF innen et halvt år. Får se hvor lenge jeg blir ventende på det, da... Har liksom litt mista trua på at vi skal klare det på egenhånd. Håper dere lykkes snart!!!
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 13. september 2006 Forfatter #6 Skrevet 13. september 2006 hmm, jeg var der 1. juni jeg og fikk beskjed om at det var 6 mnd ventetid, men at jeg helt sikkert kom inn før... not.... har ikke hørt noe ennå, så regner med å kanskje høre noe om 1 mnd tid... ivf er det vel 9 mnd ventetid, trodde jeg..... er ikke sikker, men det er uansett lange køer når det gjelder barnløshet på st. olavs, men samtidig sier jo de at det er den beste klinikken i landet.... Da får det heller være at det er litt lenge å vente... Ønsker deg i alle fall masse lykke til og krysser fingrene for at vi slipper å ta ivf for å bli gravide:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå