elly belly Skrevet 12. september 2006 #1 Skrevet 12. september 2006 Hei ) Føler at det er så lenge siden jeg har prata med deg og lurer selvsagt på om du er i gang med spray + menopur... Jeg stikker fortsatt (på 3. uka) men skal på UL i morgen for å se om eggfolliklene har vokst seg større. Formoder at jeg må stikke en stund til, men håper at noe skjer snart og at vi kan sette i gang! Håper du har det bra vennen og at vi snakkes snart igjen! Er så spennende at vi begge står foran nye runder - og vi SKAL lykkes denne gangen. To sommerbabyer er bestilt av Trondheims storken og København storken. hehe )
Snooopi Skrevet 13. september 2006 #2 Skrevet 13. september 2006 Hei vennen! Tenker på deg jeg og! Håper det er et superdupert egg på vei! Jeg har det bra - men dagene er lange... Skal til akupunktur i morgen, så da føler jeg det begynner å skje noe. Er VELDIG optimistisk! Mannen har beslaglagt datan der hjemme... Han leser til ingenør og det krever sitt.. Men når det er fotball i tv har jeg en sjangs til å bimme - og det gjør jeg! Jeg har allerede testet terminen min på siden her. Det lyste opp 070707, var som enarmet banditt! Etterpå så jeg jo at jeg hadde regnet 2 uker feil... klemmer fra
elly belly Skrevet 13. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 13. september 2006 Hei Ja, ingeniør studiet krever nok sitt, så det er fullt forståelig at du ikke er så mye online for tiden. ) Jeg føler også at dagene er lange og at ventingen på at eggene skal modnes på lav dose Menopur er psykisk terror og seigpining av verste sort. Humøret svinger litt også merker jeg, og jeg er for tiden litt oppgitt av legene som sier 1000 forskjellige ting og forvirrer en lengtende sjel. Jeg skulle nesten ønske at jeg kunne gått gjennom vanlig IVF slik at vi fikk litt fart i sakene... Men forhåpentligvis er det kanskje bare snakk om uker til jeg får satt EL sprøyte. Og da er det bare å håpe på at gullegget ligger å venter på å bli befruktet. Hehe, så du regner på terminer du også ja. 070707 er jo en tøff dato, så får eventuelt håpe at du føder 2 uker for tidlig/sent (alt etter som). Vel, jeg har gitt opp å regne ut termindatoer nå jeg fordi jeg blir stressa av det. Jeg kommer til å være tidlig ute med regninga når jeg først blir gravid igjen, men akkurat nå lar jeg det ligge. Jeg blir også delvis stressa av å være her på bim fordi det virker som om alle lykkes - og bra er jo det! Men det er litt påkjenning for meg akkurat nå. Huff, jeg er nok hormonell også på toppen av alle forventningene. Hehe, herremin for ei suppe. Ha en super dag og kos deg!
Snooopi Skrevet 13. september 2006 #4 Skrevet 13. september 2006 Skjønner hva du mener! Jeg føler nesten jeg kommer for sent, at alle plassene er tatt (les: positive tester). Men jeg vet det er babyer til oss! De må gjerne komme til sommern - så det er bra du har booked storken ) Jeg er blitt totalt hekta på bim, bimjunki.. Er inne hver dag og leser. På jobben har jeg ikke tid, men jeg sniker meg til det likevel. Kommer en halvtime for tidlig, så jeg kan lese siste nytt.. Hjemme blir det kun når det er fotball på tv, da har jeg nemlig tilgang på datan... Min kjære synes at det blir litt mye.. Men hva skal en håpefull liten pike gjøre???? -vente på juenissen? Nehei det har jeg prøvd, alt for lenge! Nå skriker jeg på storken, og forbereder meg som best jeg kan! Ha en fin dag i morgen og nyt at du er en dag nærmere målet ) klemmer fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå