*Marie 82* Skrevet 12. september 2006 #1 Skrevet 12. september 2006 Nå venter jeg på å få sonder i posten for å prøve hjelpebryst for å øke melkeproduksjonen. For tiden gir jeg alt fra ingenting (ganske sjeldent) til 100 ml mme i tillegg til amminga. Ligger som regel rundt 50 ml. Litt historie. Jeg hadde nok melk når jeg dro fra sykehuset, måtte drive å pumpe meg pga at snuppa ikke tok tak. Når hun først tok tak (etter 10 dager), ble det mye kosesuging og jeg mistet mye av melka. Nå når hun har fått flaske og blitt vant til større mengder melk, suger hun fortere og får tømt brystene veldig fort. Hun liker ikke å ligge å suge på tom pupp så ofte, så når jeg har hatt mulighet har jeg pumpet meg etter ammingene for å prøve å øke. Har også prøvd akupunktur og alt slags mulig annet uten at det har hjulpet. Tror dere at jeg har noen sjanse til å få nok melk til å kunne fullamme? Snuppa er nå 6 uker gammel.
*Marie 82* Skrevet 12. september 2006 Forfatter #2 Skrevet 12. september 2006 Lurer også på hvor lang tid det eventuelt kan ta for å få økt produksjonen hvis jeg bruker hjelpebryst til hver amming?
Expat Skrevet 12. september 2006 #3 Skrevet 12. september 2006 Når bestemødre kan få fullammet sugevillige morløse barnebarn så kan du også, vet du! Lykke til!
Blomman Skrevet 12. september 2006 #4 Skrevet 12. september 2006 har du sett på tråden med liste over ting som øker produksjonen lengre ned. Ta en titt på den.
*Marie 82* Skrevet 12. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 12. september 2006 Joda, har sett den og prøvd det meste utenom hjelpbryst da...
Anonym bruker Skrevet 12. september 2006 #6 Skrevet 12. september 2006 Hei du, ikke fortvil!!! Jeg har ei snuppe på to mnd. I begynnelsen slet jeg med det samme som du beskriver, jeg ammet hele tiden på dagen og natten. Etter ei stund begynte jeg med mmt en gang om dagen og om kvelden, dette for at ho skulle bli fornøyd og dermed ble det mindre grining! Jeg har drevet med dette til ho ble seks uker, da EKSPLODERTE melkeproduksjonen! og nå flommer det over av melk. Legen min sa det fort kunne ta så lang tid før den var stabil. Husk at hvis du gir flaske MÅ du amme først!!
*Marie 82* Skrevet 12. september 2006 Forfatter #7 Skrevet 12. september 2006 Ammer først ja, og hun tømmer dem bra, og som regel noen minutter på tom pupp også. Vi får håpe at det eksploderer til meg også da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå