Gå til innhold

April: Hjelpe meg, dette foregår i nabolaget mitt nå... :(

Anbefalte innlegg

http://dt.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20060912/NYHET/60912001/1099/NYHET

Skremmende dette her. Møtt på flere bevæpnede politifolk på vei hjem fra jobb, ble bl.a. annet stoppet for at de skulle kontrollere alle bilene. Politiet hadde vært i bhg til mini i dag, og alle barna samt de voksne måtte låse seg inn i bhg, pga fare for at gjerningsmennene skulle dukke opp. Ble litt irritert jeg, for at vi ikke fikk noen tlf om dette. Da hadde jeg henta han og kjørt til mamma og de som bor lenger unna skogkanten. Mulig jeg er "overbeskyttende " her, men kjære vene!!

Vi bor rett ved dette turområdet, så i kveld er alle dører og vinduer forsvarlig låst!

Fortsetter under...

ajajaj!!! Det der var riktig ille! Hadde vært rimelig nervøs jeg og, hadde det vært her... Tror jeg hadde rømt til mamma jeg, da.. hehe.. . Får satse på at de holder seg borte fra sivile!! Eller helst at politiet får has på de! *krysse fingrer og tær*

Nei, de har ikke tatt de enda. Det positive er at sjansen for at de er i nærmiljøet her nå er liten, de har nok kommet seg langt av gårde nå.

Rane en bank med solhatt og solbriller? Nesten så jeg må le litt i etterkant her...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...