Anonym bruker Skrevet 12. september 2006 #1 Skrevet 12. september 2006 ...jeg har ikke vært på ordentlig do på det jeg vet.. Drikker masse masse vann om dagen, for er helt usannsynlig tørst, men det virker ikke som å ha noen effekt. Jeg føler et skikkelig nedtrykk mot underlivet når jeg går, og antar at dette kan ha sammenheng med mine manglende dobesøk... Begynner å bli desperat..noen som har noen gode tips og råd om hvordan jeg kan få fart i systemet igjen? Lakserolje kan vel sette igang fødsel, så det er vel ikke å anbefale? Er i uke 32.
Anonym bruker Skrevet 12. september 2006 #2 Skrevet 12. september 2006 Kjøp Lactulose på apoteket, det er helt ufarlig. I tillegg bør du spise svisker og fiber.
Anonym bruker Skrevet 12. september 2006 #3 Skrevet 12. september 2006 er det avføringsmiddel? Som absolutt ikke er farlig..? ;-)
Anonym bruker Skrevet 12. september 2006 #4 Skrevet 12. september 2006 Det virker på den måten at det smører tarmen. Naturlig og helt ufarlig. Anbefales ofte til gravide.
Lumsk Skrevet 12. september 2006 #6 Skrevet 12. september 2006 Det er et slags avføringsmiddel ja. Det er en tykk søtlig væske som overhodet ikke er skadelig for barnet. Det anbefales gravide faktisk. Mange sier de får problemer med å svelge det på grunn av søtheten, men det er vel forskjellig fra person til person skulle jeg tro.
Kanutten & småen + Lucia Skrevet 12. september 2006 #7 Skrevet 12. september 2006 Ellers virker frukt med mye fiber(f.eks nektariner og plommer) og biola forebyggende. Og selvfølgelig som skrevet over, svisker!
Anonym bruker Skrevet 12. september 2006 #8 Skrevet 12. september 2006 Hei ville bare anbefale Mania som er en av meieriets juice... Var skikkelig plaga med hard mage selv, men denne har virkelig hjulpet.. Det er den med drue og kirsebær i blant annet...... Lykke til
Skogro Skrevet 12. september 2006 #9 Skrevet 12. september 2006 Eller et miniklyx som heter microlax. Det virker bare lokalt, gir rask effekt og er ufarlig for gravide
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå