Gå til innhold

Kløe i foten - noen råd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det klør og klør. Spesielt når jeg legger meg om kvelden. Ikke så lett å få klødd det bort. Er det noen som har noen råd??

Har forsøkt med IBUX salve, som varer i 20 minutter, men så starter det å klø igjen. Og så skal man ikke spise IBUX under graviditeten, så jeg vet ikke hvor lurt det er å bruke IBUX salve. Noen tips??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det kløe på selve foten eller inni foten.?? jeg har det også sånn, er så urolig i føttene at jeg ikke vet hva jeg gjør snart. Hvis det kribler og er kløe inne i foten så hjelper faktisk ett gammelt kjerring råd om å knyte ulltråd rundt anklene, eller spise banan.

I natt var det riktig ille hos meg så jeg tok ett iskaldt fotbad, så kaldt at jeg faktisk Mister "følelsen" i beina en stund, og det hjelper....LItt....

Ellers er det ikke mye man får gjort!!.

Skrevet

Er det ok å bruke IBUX salve da?

Jeg har forferdelige rastløse føtter!!! Gjør meg gal. Vet ikke om det er det samme du har, men de sies at det hjelper med støttestrømper. Kanskje de er fordi alt blodet går til babyen at føttene blir sånn? Da er det kanskje ikke rart at det hjelper med støttestrømper. Lykke til!

Skrevet

Takk! Da forsøker jeg ulltråd i natt og får se meg om etter banan og støttestrømper imorgen evt. ;o)

Skrevet

Ulltråd hjalp!!! Utrolig hva et kjerringråd kan gjøre. Har ikke klødd et sekund inni foten i natt. Så deilig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...