Gå til innhold

Oktober: Oslotreff onsdag 13 oktober kl 12.00 på Concenzo


marylu

Anbefalte innlegg

For de som ikke var med på forrige treff, takk for det forresten, veldig koselig!! ble vi enige om å mötes onsdager kl 12 fremover. I morgen blir det iallefall på Conzenso, så kan vi jo ta det litt fra gang til gang. Litt sen med å legge det ut her, men da er det gjort! Sees i morgen, klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei!

Ja vi sees i morgen, blir deilig å komme seg litt ut :) Begynte å pakke bagen idag, vanskeligere enn jeg hadde trodd. Sikker på at jeg ikke trenger halvparten... hehehe..... tror jeg trenger en større bag jeg...

 

Klem,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Riga19 - jente 22.10?

Hvor er Concenzo? Kjæresten min drar til St. Petersburg imorra tidlig, så jeg vet ikke hvordan planene mine er kl 12...skal jo på bim-treff kl 19 (for unge i Oslo), men det hadde jo vært morsomt å treffe noen med termin i oktober,- hadde jo bekkenløsning sist jeg skulle dra på et slikt treff!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh, jeg vil også!!

 

Jaja *ergre seg på jobb i stedet* :-)

 

Kos dere på treff i dag da, så slenger jeg meg med om to uker (har siste arbeidsdag neste onsdag, så kan vel ikke stikke allerede kl 12 den dagen...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer! (Og i nystrøket kjole for anledningen - jeg later nemlig som det er sommer og håper jeg kan få noe sol på bena i dag!!)

Gleder meg til å se dere - spesielt siden jeg gikk glipp av forrige treff.

 

Og ha en fin dag på jobben Tvilling - du er tapper som holder ut i jobben. Vi sees jo om ikke så lenge (forhåpentligvis har jeg ennå ikke født om to uker :-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Riga19 - jente 22.10?

Ser ut som jeg ikke kommer...har bare sovet 4 timer, og har kjempevondt i halsen!:-/ Men jeg tror jeg skulle greie det om ei uke...kjæresten min kommer ikke hjem før i 16-tida da, så jeg må få tida til å gå uansett!

 

Håper dere får det koselig!:-)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13. OKTOBER...?? ja, nå lurte jeg på om det var jeg som hadde sovet bort en hel måned:)

 

Dere sitter vel og koser dere nå, tenker jeg! Selv er jeg tilbake på jobb nå etter en jordmor-time- alt sto så bra til atte, var bare fryd og gammen. Hodet var ikke heelt festet - men på god vei, blodtrykket mitt var det samme som i uke 8 - og vektøkningen min var helt eksemplarisk - i følge jordmor. Og her på jobben er nå det mest unnagjort - bare litt sånne rydde og slette oppgaver gjenstår, jeg synes det skal bli fint, men litt rart også å gå ut i permisjon...

satser på å komme neste onsdag, så skriv inn om det blir noe endring av sted eller tid.

 

Sees da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe!

Kanskje vi er litt fiksert på oktober måned, denne gjengen her.... Ja, du var savnet på treff. Og også dere andre også som fortsatt er i jobb/ikke kunne komme. Kan melde om at magene er større og plagene er sånn jevnt fordelt på oss alle! Det dreier seg fortsatt om søvn/sult/å ikke kunne ligge på magen/søtbehov etc....

 

Det er ikke noen endringer på tid og sted, så det er bare å stille neste onsdag på Concenzo igjen!!

 

Tatah - til vi sees!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Neste uke er jeg også med. Jeg har siste arbeidsdag i morgen.

 

Fremdeles har jeg tett nese og hoster litt. Blir jo aldri kvitt den forkjølelsen.

 

Håper dere hadde det koselig i dag. Vi treffes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...