Gå til innhold

jeg som er redd jeg mister... lurer på noe om cb digital

Anbefalte innlegg

jeg brukte nemmelig cb digital en gang den var negativ, men da jeg tok ut testpinnen, var det to godt synlige streker? dette forvirrer meg litt..... selv om det sto ikke gravid i vinduet... ?

håper på svar fra noen med erfaring. den første streken var nesten like sterk som den andre.... forvirrende

Fortsetter under...

de sier at den digitale trenger mer hcg for å slå ut enn hva de vanlige cb testene gjør, så hvis du venter 2 dager og deretter tar ny test så tror jeg nok at du blir beroliget med en positiv test:)

Jeg er nok redd for at den som regel alltid får to streker, uansett resultat. Så testen er negativ, selv om det er to streker i vinduet. Men lykke til! Jeg krysser fingre for deg!

Annonse

jeg tror du er gravid jeg, men sånn skal du ikke ha det uansett! håper derfor du tar deg en tur til legen i morgen slik at du kan få et endelig svar. Kan jo bli gal av å gå slik du gjør nå.

sender en stor klem

Dette står på pernille sin hjemmeside:

For å summere opp: Kvinner flest vil normalt få to streker på digitale tester uansett om de er gravide eller ikke, takket være at LH alltid er finnes i en viss mengde. Et menneskes øye er ikke i stand til å måle fargestyrken i teststreken, man er dermed ikke i stand til å kunne si noe verken den ene eller andre veien bare ved å se på strekene med det blotte øye. Når testen sier "Ikke gravid", så betyr det "ikke gravid" fram til det motsatte blir bevist ved et "Gravid".

Vil du lese resten, kan du gå på linken:

http://www.pernille.info/digitest.htm

da har jeg lest hel bruksanvisningen og jeg fant ikke noe om strekene på pinnen. men uansett: i forhold til når du har ikm er testen følgende pålitelig:

-3 dager 55%

-2 dager 87%

-1 dager 92 %

ikm-dagen 99%

mener fremdeles du bør ta en tur til legen i morgen jeg.

lykke til

hei

jeg tror du fortsatt er gravid, leste på babyverden.no at det er mange kvinner som kan få en menstruasjons lignende blødning helt frem til 12 uke. det er ikke unormalt. men det er jo litt pussig at du testet neg i dag. prøv en ny test med morgenurin i morgentidlig. det er sant som flere sier her, at den digitale cb testen har to streker når du tar ut test pinnen, men begge er kontroll streker. tenk positivt du :)

Annonse

hmm, min cb digital har hatt to ganger med bare en strek men i går var det to, en sterk og en svak, men står ikke gravid hver gang så regner jo med at det er rett. venter bare på tanta nå, har IKM om 2 dager.

har du fått positiv test med digitalen eller noe annet??

lykke til uansett.

En digital test trenger dobbelt så mye hcg for å slå ut. Ta deg en tur til legen du og ta blodprøve. Da kan legen måle hcg nivået i blodet og fastslå om der er nok til at du er gravid eller om du har mista.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...