Gå til innhold

halsbrann på natta....grrrr

Anbefalte innlegg

Skrevet

uff,blir gal snart j assa...gulper hele tiden på natta,åkner a at j må reise meg opp for og "få" det opp...det begynte lissom og bli litt bedre en periode,men i natt trodde j at j skulel dø!drikekr melk og tygger sånne tabl men det hjelper lite...i tillegg er den lille krabaten i magen min så aktiv på natta,sparker og slår rundt seg så j blir helt kvalm nesten..i natt trodde j at j skulle spy.men deilig og kjenne at det er bra medliv og da,men skulle gjerne hatt det om dagen;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hos meg hjalp det da hun fant veien ned i bekkenet og festet hodet. Ellers hjelper det jo litt å bruke en ekstra pute under hodet. På meg blir det bare verre med melkeprodukter, men dette varierer visst..

Men, ja, man kan jo bli gal av mindre...

Skrevet

jeg var veldig plaget med halsbrann og sure oppstøtt spes om kvelden og natten.

men så sa en venninne av meg at sjokomelk hjalp på henne...

så jeg begynte å drikke det drikker jevnt litt hele døgnet, går på do om natten så tar jeg litt sjokomelk og ellers om dagen, etter eg begynt med det har jeg ikke hatt halsbrann eller sure oppstøtt, om det skyldes sjokomelken eller ka vet jeg ikke for tør ikke slutte med det før jenten min er ute:)

Skrevet

Jeg har ingen effekt av tyggetabletter, men Gaviscon mikstur er effektiv mot halsbrann.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...