Marimekko ♥2 gutter♥ Skrevet 12. september 2006 #1 Skrevet 12. september 2006 Bruker dere det? Og, når begynte dere eventuellt å bruke det? Er det noe "vits" å bruke det?
Vifikkiaugust Skrevet 12. september 2006 #2 Skrevet 12. september 2006 Har kjøpt et par stykker, men har ikke brukt dem enda. Har ikke hatt noe problem med ødem så langt (er i uke 28). De er nok veldig fine dersom man er plaga med mye vann, eller står mye på jobb f.eks. Blir vel til at jeg trekker de på når temperaturen begynner å gå litt nedover, hjelper jo for blodsirkulasjonen også da. Har fortsatt 3 mnd igjen og mye vann kan ta plass i kroppen før termin. Får se.
Loise 2barnsmor ღ Skrevet 12. september 2006 #3 Skrevet 12. september 2006 Jeg er avhengig av mine støttestrømper. Jeg begynte å gå med dem i forrige uke. Uke 15.. Jeg har ikke ødemer, men har svulmende blodårer på beina. Så jeg trenger den hjelpen strømpene gir blodsirkulasjonen min... Jeg både står og går mye på jobb...
MammaDilla Skrevet 12. september 2006 #4 Skrevet 12. september 2006 Jeg er litt av og på.. (uke 22) Men hender jeg har de på hvis jeg vet det blir en lang stående dag. Bare husk at de må tas på om morningen rett etter man har stått opp/kommet ut av dusjen...
Marimekko ♥2 gutter♥ Skrevet 12. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 12. september 2006 Ok, takk for info Jeg går på skole på hverdagene, så da blir det ikke så mye ståing. Men, jobber i butikk hver lørdag, så da er det sikkert lurt å kjøpe et par for å ha når jeg jobber da. Kjøper dere de på apoteket da eller?
Loise 2barnsmor ღ Skrevet 12. september 2006 #6 Skrevet 12. september 2006 Jeg har kjøpt på apotek ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå