Gå til innhold

farger håret..farlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg farer håret nå jeg..har hørt at det er ok etter man er 3måneder påvei..håper ingen her inne har hørt noe annet?!?

(Forresten kjekt med omslagsgenser - trenger jo ikke knyte lenger - bare legger genseren under puppen så sitter'n der...uff..grusomt m disse tunge hengepuppene..!! :((

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har farget håret mitt flere ganger i hvert eneste svangerskap. Det går helt fint.

Skrevet

Neh..går heeelt fint å farge håret!

Jeg har "alltid" gjort det, i hvertfall!

Skrevet

ingen problemer m å farge håret når du er gravid..men fargen kan bli annerledes enn d du hadde tenkt deg..sterkere, svakere...osv...

5 mnd siden jeg farget håret sist hos frisøren..skulle da ha gråblond..men dt ble sjokk gult..uff..og har flere ganger prøvd etter det, men må avbryte hver gang for jeg får bar sår i hodebunnen..fått så ømfintlig hud i svangerskapet...

Skrevet

åhh..bra! Kjente det begynte å bli varmt og godt under håndkleet og brenne litt...så da tenkte jeg at det ikke kunne være så bra..men da går det nok helt fint! Gleder meg til å se hvordan det blir! Har jo hatt min naturlige farge i faktisk ett år!! Det er rekord for meg ;)

Skrevet

å farge håret er ikke noe skadelig for barnet, jeg som frisør står jo oppi de kjemikalene hele dagen farger ikke bare ett hode i løpet av en dag:) så det går nok helt fint!! :) (er i perm. no da:) )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...