Gjest Skrevet 12. september 2006 #1 Skrevet 12. september 2006 hvordan går det m deg,skjer det noe snart klem
Gjest Skrevet 12. september 2006 #2 Skrevet 12. september 2006 Hei hei, har svart deg på sms nå Og oppdaterer litt på Drammenstrådene både her og 3 trim hver dag nesten:) SMS når lille melder sin ankomst er lagt inn på listen:) Hvordan går det med deg og lille? Spent på fredagen? Gleder meg til å høre! Kanskje du får vite kjønn! (hvis du vil da...) Og ikke minst at alt er finfint! Håper du på noe spesielt denne gangen? Jente kanskje siden du har to gutter? Jeg hadde gutt på ønskelisten egentlig jeg men etter jeg fikk vite det var jente kunne jeg aldri tenke meg at hun skal bli noe annet. Tror jeg får hjerteinfarkt om det kommer ut en snabelfant;) hihi
Gjest Skrevet 13. september 2006 #3 Skrevet 13. september 2006 hei hei ja fikk mel dine.det går bra her m både meg og magen,har blitt litt mer kvalm ijen da .Men ikke sånn at jeg kaster opp.Jeg gleder meg så til fredag å se at alt er bra m den lille,ser de kjønn så tidlig og nevner det så er det greit det.Vil vite det,samme hvordan kjønn det blir har jo gutte klær som jeg har tatt vare på noe som liksom ikke går ut av moten he he.Sambo gleder seg veldig oxo til fredag da,han synes det er så rart....he he.men du får ha lykke til m deg da..snart en uke å overtid du nå.klemmer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå