❤lille stjerne❤ Skrevet 12. september 2006 #1 Skrevet 12. september 2006 sier Trolle. Var til ny undersøkelse idag og alt var så bra, egg i fin modning som snart blir en eggløsning og ingen grunn til å sende meg verken på HSG eller starte med hormoner mente han.... Får vel bare prøve igjen da. Nå har vi bestilt noen rimeligere eggløsningstester, til tross for at noen har ment at de ikke er så bra. Men CB har ikke gjort noen mirakler for oss selvom de er de dyreste, så nå får vi gi et annet merke en sjanse og se.....
Regnbuemor til 2 Skrevet 12. september 2006 #2 Skrevet 12. september 2006 Så bra at alt er bra da! Dere får ha masse lykke til til neste tur. Krysser fingrene...!
Atomina Skrevet 13. september 2006 #3 Skrevet 13. september 2006 Hei planlegger, føler på mange måter at vi er i samme situasjon som dere - alt ser så fint ut, og alt burde ligge tilrette for at det skulle klaffe, men så kommer det inn en faktor som skaper usikkerheten. Vi var på Stork for annen gang på mandag, så nå sarter en ny ventetid for oss. Tror for min del at det er bedre å jobbe enn å ha ferie slik som forrige gang, for da ble det mye tid til å tenke ... Synes at de to turene vi har hatt har vært veldig greie, og ikke noe sttressbetont eller tungt over dem. Hvor gammel er du? Jeg er 36, og vet jo at det betyr at mine egg ikke er av topp kvalitet.
❤lille stjerne❤ Skrevet 13. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 13. september 2006 Hei! Jeg er 28, har ingen barn og aldri vært gravid. Vi synes også de to turene vi har hatt til Køben har gått veldig greit, men nå hadde det vært veeeldig fint å klare det snart. Er litt redd for å bli en av de som prøver og prøver og blir skuffet igjen og igjen, det virker så slitsomt (og dyrt!). Men som sagt så var jeg til undersøkelse i går og det var ingenting feil, ikke noe som tilsier at jeg ikke skulle kunne bli gravid. Så vi prøver igjen om ikke så lenge vi! Lykke til med de to venteukene, håper det er deres tur denne gangen!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå