Gå til innhold

ang akupunktur, får dere vondt der de setter nålene..idag

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da har de jobbet!! Hva fint at du følte det skjedde noe med eggestokkene,da har du svart på beh.

Jeg har tatt en del akupunktur, og treffer man punkter der man er sliten eller har lite energi så "tigger" nålene de punktene. Jeg har ofte fått vondt og følt meg litt "hoven" på handen mellom tommeln og pekefingeret når hun har satt nåler der. Men da har jeg fått fortalt at hun merket jeg var sliten, hadde lite energi osv.

Men de gangene det gjør litt vondt er jeg ofte litt mer sliten etterpå, akkurat som etter en god treningsøkt, og det er dette som oftest gir resultater..

Men det blir bedre ettervært, ellers hadde jeg som nåleredd aldri utsatt meg for slikt gang på gang.

Men selfølgelig, jeg kan ikke så mye om dette, så jeg hadde tatt det opp med den som behandler deg neste gang så får du mer presist svar..

Lykke til med babylagingen!!

Jeg fikk nåler under den første fødselen og for å si det sånn,jeg gjør det ikke nå med den 2fødselen.....Snakket med noen som har greie på det og de sier at det er ikke farlig at du kjenner at de setter nålene men det skel IKKE gjøre vondt.....lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...