Anonym bruker Skrevet 12. september 2006 #1 Skrevet 12. september 2006 Sf. mål på 33 i uke 31+5 er det mye?
Skrømti Skrevet 13. september 2006 #2 Skrevet 13. september 2006 Ja det tror jeg er ganske mye, det er vel ganske langt oppe på kurven? Jeg hadde kun 29cm i uke 31+4 ( i går), men det var rett på gjennomsnittet.
Banshee Skrevet 13. september 2006 #3 Skrevet 13. september 2006 Det er ikke ganske mye. Det er vel innenfor grønnfeltet og er da i øvre sjiktet for normalen. Men fremdeles innenfor normalen.
gigi har okt.jenteskatt Skrevet 13. september 2006 #4 Skrevet 13. september 2006 hei... jeg hadde 28 i uke 31.. men jeg bærer veldig lavt og hodet hadde festet seg...
Gjest Skrevet 13. september 2006 #5 Skrevet 13. september 2006 men den kurven som er på helsekortet nå er vist litt liten i forhold til den veksten barn har om dagen, de venter vist på et nytt sjema sa min jordmor. for hvis jeg ksl atreffe den rødestreken så må jeg flytte punktet to uker frem jeg også, men i følge jordmor så er magen min akkurat som den skal og i følge det nye skjema som kommer så kommer jeg nok til å ligge akkurat på streken. punktet mitt var også som ditt i uke 31... mener jeg å huske.
Gjest Skrevet 13. september 2006 #6 Skrevet 13. september 2006 oi, misforsto deg litt jeg. trodde du hadde sf-mål på uke 33 i uke 31, da trekker jeg det tilbake.
nrtopåtur Skrevet 13. september 2006 #7 Skrevet 13. september 2006 Uansett så er det veldig stor forskjell på hvem som måler. Ikke alle leger/jordmødre måler på akkurat samme måten. Er sikker på at om du får tre forskjellige til å måle deg, så vil du få tre forskjellige mål. Det skal veldig mye til før man er "helt utafor"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå