Sunniva78 har to små Skrevet 12. september 2006 #1 Skrevet 12. september 2006 Kommer det ganske mye ut igjen? I begynnelsen kom det nesten ingenting. Er det fordi kroppen får for mye og støter fra seg det som blir overflødig? Setter de så langt inn jeg bare klarer jeg, men er jo begrenset hvor langt inn man kommer også da!
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 12. september 2006 #2 Skrevet 12. september 2006 Hei Sunniva... kan jeg spørre hva Progestan er?
Sunniva78 har to små Skrevet 12. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 12. september 2006 Det er progesteron i kapsler. Settes i skjeden... Jeg bruker det i forbindelse med fryseforsøk.
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 12. september 2006 #4 Skrevet 12. september 2006 Oki ) lykke lykke til Sunniva.. får håpe det blir din tur nå..
*Lenn* :-)) Skrevet 13. september 2006 #5 Skrevet 13. september 2006 Ja, det kommer ganske mye ut igjen.... Men hos meg varierer mengden fra gang til gang egentlig.... Noen ganger kommer det mer ut enn andre ganger. Har sikkert med hva kroppen trenger der og da. Ikke mulig å gå uten truseinnlegg, nei ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå