Gå til innhold

sambo vil at jeg skal pakke sykehusbagen...hehe:)

Anbefalte innlegg

Han vil at jeg skal pakke den allerede nå.. han gruer seg nok litt til denne fødselsgreia.. og vil nok ikke ha noen ekstra stressmomenter nei..hehe:) Derfor er tannhelse-kit, bleier ol nå handlet inn.. skal se å få handlet inne litt annet også som jeg trenger i bagen og pakke bag for å berolige sambo..hehe:) han er nå søt da:)

Noen som har forslag til hva jeg trenger å ha med meg?

Fortsetter under...

Svigermor begynte å snakke om dette da jeg bare var 25 uker på vei! Tenker jeg har baggen klar i begynnelsen av november iallefall. Husker ikke helt hva man bør ha med seg. Hva med tøfler, morgenkåpe, litt sminke, reisesett til babyen, bleier til seg selv?, musikk om man ønsker det til fødselen, noen blader kanskje og selvfølgelig helsekortet.

Lurer på om ikke jeg har lest noe om hva man bør ha med seg inne på sykehuset sine sider?

jeg skal vel også pakke min bag i november engang.

sist gang så pakket jeg med meg ALT for mye.

så denne gang blir jeg å pakke litt mere fornuftig.

alle sammen sa til meg at jeg SKULLE ha med meg morgenkåpe, så jeg pakket det ned,å den fyldte nesten over halv parten av bagen.

men jeg ble ikke å bruke den en eneste gang.

så den lar jeg være hjemme ;)

Annonse

Morgenkåpen blir med. Den i silke, hihi..

- og fotoapparat.

Jeg har planer om å pakke bagen når riene er i gang, slik har jeg gjort det før.. Med førstemann pakket jeg altfor mye greier.. Med andremann pakket jeg på vei ut døra. Men jeg kommer gjerne til å lage en liste på hva som skal med i bagen, sånn i tilfelle det er sambo som må pakke den..

Hihi... e vel ikke lenge førr at min kar bynn å mas også... enda æ ikke har termin før 19. desember. Frøkna kom en mnd før tia... å han masa dagen før ho kom tel om æ ikke sku pakk den derre bagen... så æ sprang da rundt å pakka bagen med vannet sikanesn... mange tura innom do ja førr å skift bind... vi får se om æ klar å vær færdi i go tid denne gangen :D

Hehe.. Søtt da:-)

Tror ikke min samboer vet at jeg må ha meg en bagg engang jeg.. Han er virkelig ikke sånn praktisk anlagt.. Her i huset så er det bare jeg som driver med pakking:-p

Jeg lurer på om vi fortsatt må ha med oss amme-innlegg? Det måtte jeg sist..

Ta med bukser som er behagelige utenpå en diger bleie!! ;-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...