Store meg og lille My Skrevet 12. september 2006 #1 Skrevet 12. september 2006 Har to fantastiske svangerskap bak meg som resulterte i to flotte jenter. Nå har jeg mye murring i magen, for ikke snakke om at jeg er utrolig kvalm. Kan dette bety at det er en gutt? Noen som husker magetrikset med ring (henge ring i sytråd å se om den går frem og tilbake eller i sirkel). Mener at frem og tilbake er gutt og at i sirkel er jente.
Lirum Skrevet 12. september 2006 #2 Skrevet 12. september 2006 Det er svært godt mulig det er en gutt nå, siden de forrige svangerskapene var like og jenter - og dette er forskjellig! MEN det er jo aldri lett å vite egentlig, selv har jeg opplevet at i det første svangerskapet var jeg svært kvalm og preget i de første 15 ukene, siden frisk og rask... i det andre var jeg ikke påfallende kvalm, bare litt småkvalm i nye og ne..i dette svangerskapet syns jeg at jeg har vært ennå mindre kvalm, bare små skvulp av kvalme nå og da og ellers kveldskvalme...som jeg ofte sovner fra! På dette grunnlaget kom jeg fram til at denne nye svangrskapet liknet mest på jentesvangerskapet...men neida! Idag fikk vi se at det var en litten gutt som ligger der inne og blir til!
Store meg og lille My Skrevet 12. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 12. september 2006 Det aller viktigste er jo at barnet har det bra og at det blir vellskapt. Skrev ett innlegg om at slikt ikke er en selvfølge. Jeg får vente til ultralyd for å se om de kan se det der. Jeg visste at jeg var gravid med jenter begge de to andre gangene. Jordmor var helt sikker på at jeg ventet en gutt, gang nr. 2 grunnet hjerteslagene, men slik ble det ikke. Mange kjerringråd, men ingen fasit.
Singelmamma og banden Skrevet 14. september 2006 #4 Skrevet 14. september 2006 Det skal være en gullring i et hårstrå. Går den frem og tilbake blir det gutt, og i sirkel - jente :-) Jeg har opplevd to svært forskjellige svangerskap, men begge var jenter. Denne gangen ligger det ca midt i mellom... Men magefølelse sier gutt :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå