minas'81&lillegull;) Skrevet 12. september 2006 #1 Skrevet 12. september 2006 Hva har dere kjøpt? Hvor mye klær, og i hvilke str? Føler dere at dere har tenkt på alt, og hva er deres beste kjøp så langt? Har liksom bestemt meg for å vente med mye, kjøpt minimalt med klær etc, men får jo nesten hetta når jeg leser om andre som fyller opp skap og skuffer med både det ene og det andre....
Gutt, jente og ? Skrevet 12. september 2006 #2 Skrevet 12. september 2006 Jeg har kjøpt så mye klær at jeg skjemmes... Har kjøpt hele tiden inn når det har vært tilbud, osv. Har kjøpt alt i alt som hete klær. Men er tre søskenbarn av meg som venter baby i nesten samme tid, skal være gi dem fine gaver
Anonym bruker Skrevet 12. september 2006 #3 Skrevet 12. september 2006 Vi har nok klær tror jeg. Vi har vært heldige og arvet mye fra min fetter og en beskjent. Er ganske sikker jeg har altfor mye tøy i str 62. 56 har vi en del, men skal kjøpe et par sett til i 50 da jeg ikke vil at prinsen skal ha arvetøy på sykehuset. Har hørt de som har måttet kjøpe tøy i 50 for de hadde for lite og de som ikke har fått brukt det fordi babyen var for stor, men mannen min var 3100g og jeg var 3200g så vi får nok ikke noen kjempe gutt. Føler vi begynner å komme i mål nå, har igjen litt stæsj til barnerommet og re opp seng og lekegrind. Ellers skal vi kjøpe inn litt drikke og mat til sykehusbagen og et par nye joggedresser/kosedresser til meg. Pappa`n har kjøpt en liten adidascaps som bare er såååå kul. Kanskje ikke det beste kjøpet, men desidert det kuleste:-) Jo og et kles sett fra H&M. En stripete skjorte, olabukser m semska bukseseler og matchende sixpants og brune kule sko. Str 62
♥ Lolly ♥ Skrevet 12. september 2006 #4 Skrevet 12. september 2006 Sikkert greit å ha litt i de minste størrelsene til bruk de første dagene. Men så er det jo vanskelig å vite hvor stor babyen blir - og på den måten hvilken størrelse man skal kjøpe. Vi har klart noen bodyer og og ett par sett i 50 siden jordmoren tror jeg får en liten baby. Ellers har vi litt forskjellige klær i større størrelser. Men det er jo kjekt å ha noen ærend etter fødselen også tenker jeg og vil derfor ikke kjøpe for mye. Og det strømmer jo allerede på med gaver lenge før snuppa vår er født. Tror ikke du skal stresse, det blir alltid nok klær Hvis ikke får du sende mannen ut på tur - med litt tillit er det helt utrolig hva de får til... Hehe...
minas'81&lillegull;) Skrevet 12. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 12. september 2006 Skjønner godt at du handler jeg, såååå mye fint!! Vi vet ikke kjønn da, så jeg har liksom motstått fristelsen til å kjøpe masse. Mest nøytrale ting, å da begrenser det seg jo litt. Har bare et sett i 50 enda, jeg var relativt stor da jeg ble født, så har kjøpt inn mest i 56. Mangler bare vinter/vogn dress tror jeg og så noen luer men det er jo så mange str å velge mellom der også?! Godt pappa'n liker å handle, så kan han ta seg en tur mens jeg ligger på sykehuse:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå