Anonym bruker Skrevet 12. september 2006 #1 Skrevet 12. september 2006 Jeg velger og være annonym på dette innlegget håper det går bra...- Jeg har nå i lenger periode fått mensen nesten hver 14 dag??? noen andre som har vert borti det??? Var ferdig med mensen på mandag som var, men fikk blødning i dag igjen. Kan jeg da ha oftere el??
LilleVakreAnna Skrevet 12. september 2006 #3 Skrevet 12. september 2006 har du brukt hormonell prevensjon? lenge sida du slutta?
Anonym bruker Skrevet 12. september 2006 #4 Skrevet 12. september 2006 jeg har ikke brukt noe prevensjon på over 3 år. men sambo har brukt kondom.
Snuffen Skrevet 12. september 2006 #5 Skrevet 12. september 2006 Jeg ville tatt en tur til lege. Jeg hadde kobber spiral og blødnigner ca hver 14 dag, men mens en gang i måneden. De andre blødningene var bare en dag.
LilleVakreAnna Skrevet 12. september 2006 #6 Skrevet 12. september 2006 hvor lenge har du hatt så korte sykluser da? ikke for å være negativ eller skremme deg, men jeg ville vurdert å ta opp temaet med legen. etter det jeg har skjønt bør det helst gå minst 10 dager fra el til tr, for at evt. befrukta egg skal kunne feste seg. men det finnes jo bl.a. helsekostprodukter som kan få syklusen til å stabilisere seg. lykke til!
Anonym bruker Skrevet 12. september 2006 #7 Skrevet 12. september 2006 Takk for svar! Jeg har og tenkt på å gå til legen og høre,men har ikke kommet så langt enda. Må få gjort det snart nå da. Vi vil jo ha barn sammen så jeg må finne ut hva det er som gjør at tr kommer oftere en vanlig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå