Gå til innhold

Extra UL i morgen pga evt seteleie!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I morgen skal jeg på ultra lyd på sykehuset for da jeg var på kontroll hos jordmor idag, var hun usikker på i hvilket leie han ligger....... Det blir så spennende og gøy å få se han! Har bare 12 dager igjen til termin.. JM mente at enten ligger han i seteleie, eller så ligger han med hodet så langt nedi bekkenet at hun ikke kunne kjenne det.. Kanskje jeg må ta keisersnitt da... Flere i samme situasjon?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ligger hode langt ned er du nok klar for en vaginal fødsel snart.

Ligger det i sete kan du forsatt føde vaginalt dersom bekkenet ditt er stort nok.Dersom bekkenet ikke er stort nok blir det keisersnitt.

Fødte 1 gangen i seteleie vaginalt uten problem.og var også til ekstra ul i forbindelse med det .

Skrevet

Jeg var på ekstra UL i går for å sjekke leiet. Jordmor har vært litt usikker på om han virkelig lå i hodeleie de siste par kontrollene, pluss at hodet ikke har sunket ned i bekkenet, så det var greit å sjekke hvordan han lå og om det var noen grunn til at han ikke ville ned i bekkenet, som at morkaka lå i veien eller noe. Han lå med hodet ned, og alt så greit ut. Vær forberedt på at du denne gangen bare ser detaljer på babyen, ikke hele kroppen som på forrige UL. Men det var fint å se ham, og greit å få bekreftet at det er en gutt ... :)

Skrevet

hei hei! hvor skal du gå på ul i morgen? jeg kom inn på ul om det samme i dag, på føden på stavanger sykehus!

trodde jeg skulle få se babyen å se at hun hadde det bra, hadde med meg mamma, pga av at hun ikke hadde sett hvordan ul var!

Men vi fikk ikke sett en dr...! 2 tok seriørt 2 sek så dro hun ut ledningen å jeg lå der gapende, og ikke forsto en dr...mor ble like skuffa! har aldrig hatt en så dårlig opplevelse på sykehuset som jeg hadde i dag!

for og ikke bli like skuffet som meg...ikke forvent deg allverdens!

lykke til, håper du får det kjekkere enn meg!

(det var hl)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...