Anonym bruker Skrevet 12. september 2006 #1 Skrevet 12. september 2006 Noen andre som sliter med søvnproblemer??
♥ Anadyome ♀&♀+♀ Skrevet 12. september 2006 #3 Skrevet 12. september 2006 Ja, vi er flere :-) Skyldes: 1. hyppige dobesøk 2. maserier 3. muskelsmerter 4. gubben snorker 5. flere dobesøk Du får sove når sjansen byr seg. Et tips som hjalp meg her om dagen var sov i ro. Når jeg ikke finner roen på kveldene så plager selv den minste lyd meg. Men sov i ro tar vekk den problematikken
Tredje nurk underveis Skrevet 12. september 2006 #4 Skrevet 12. september 2006 Ja. Er oppe på tissetur flere ganger, noen ganger er jeg sulten, andre ganger våkner jeg fordi jeg har vondt i bekkenet eller i magen, andre ganger klarer jeg bare ikke å roe ned og få sove. Uansett grunnen til at jeg våkner, hender det jeg ligger våken i opptil tre timer før jeg sovner igjen. Det har gått litt opp og ned, noen perioder har jeg sovet bedre enn andre, men akkurat i dag er jeg veldig trøtt ...
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 12. september 2006 #5 Skrevet 12. september 2006 Har egentlig sovet ganske så godt i flere uker jeg nå, men de siste nettene har jeg sovet kjempe dårlig Er i uke 35 nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå