Gå til innhold

Er Phil og Ted vogna varm og lun nok for nyfødt i vinter månedene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har termin i Februar, og titter mer og mer på Phil&Ted vogna, har ikke sett den i virkeligheten, men liker at jeg kan bruke den til bare en hvis gutten (23 mnd når nr. 2 kommer) ikke er interesert i vogn noe mer...

Den ser litt Kaldt ut, lissom hvis jeg sammenligner til en tvillingvogn med hard bag. Er det ikke en vintervogn? Kan jeg få plass til en soft bag fra Brio'n min, eller kanskje noe alla en voksipose, åkpose som jeg tror de kalte det når jeg kjøpte Brio'n...

Takk for svar...Jeg lurte også på om det var stor forskjell på vogna som er solgt i NOrge vs. USA, siden jeg bor i USA, burde jeg bestille en fra NOrge, er det bedre kvalitet, er det noe forskjell i det hele tatt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

trur det er samme vogna,den er jo amrikansk..jeg hadde en slik til min sønn som var født i februar,og en på akkuart 2 år,den er varm og god,og utrolig lett,gikk fint på vinteren,bruker jo en softbag nedi til babyen,så får du jo kjøpt regntrekk/stormtrekk til den,så den er bra,men minuset er at det er vansklig og få opp babyen når store sitter over på setet,veldig krongletet og ta opp og legge ned,jeg gikk over til vanlig vogn på vår sommer,har en brio som jeg tokk soft bag i,og en søskensykkel/søskenbrett,funker helt bra det..

Skrevet

venninnen min har den til sine barn, 18 mnd og 1 uke. Kjøpte med pose, softbag, regntrekk og hele pakken. Hun liker den veldig godt, men har jo ikke prøvd den så lenge enda da =)

Men synes den ser lun ut jeg da, oppi softbagen. Plass til både pose og hun har tenkt å ha ull/skinnpose i til vinteren.

Vognen er samme uansett hvor du kjøper den. Sikkert billigere å handle i USA

Skrevet

softbagen er veldig liten,brukte en vinterpose rett i sportsdelen jeg etterhvert,kommer jo ann på hvor stor baby en har,min sønn var ganske stor og lang..vokste ut av den utrolig fort,liten ligge lengde i vognen for baby og..men de er nå min erfaring etter og ha brukt den,skulle jeg hatt idag ville jeg valgt side,by side vogn,mye lettere..

Skrevet

P&T er ikke fra Usa men fra New Zealand.

Skrevet

Hei!

Jeg får også ca 23 mnd mellom mine og har så og si bestemt meg for Phil & Ted vogna. Jeg synes softbagen til Phil & Teds ser veldig liten ut (den som heter Cocoon), og ble anbefalt å heller kjøpe en annen softbag, feks Emmajunga sin. Tror jeg skal prøve om jeg får plass til en Lammy-pose oppi softbagen. Synes det er litt dumt at ikke P&T har en ordentlig softbag som man kan bruke om vinteren i kalde land som Norge. På New Zealand funker sikkert Cocoon'en bra hele året....Grunnen til at jeg ønsker å kjøpe en P&T vogn selv om den ikke virker helt optimal er at storesøster ikke er så kjempe interessert i å sitte i vogna mer, men må hvile seg litt oppi innimellom. Da er det kjekt å slippe å drasse med seg en stor tvillingvog overalt :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...