Gull i magen:-) Skrevet 12. september 2006 #1 Skrevet 12. september 2006 Jeg har egentlig IKM til torsdag, men så dukka den opp en uke før tida... 21 dagers syklus er det vanlig eller? Vil det da si at jeg har så korte sykluser nå, eller ? Blir frustrert her... hehe Mistet i juni og føler jo aldri kroppen kommer i gjenge igjen. Fler som har det sånn, eller har hatt?
LilleVakreAnna Skrevet 12. september 2006 #2 Skrevet 12. september 2006 jepp, opplevde det samme forrige mnd. nesten 1 år sida jeg slutta på p-piller, og syklusen ble ganske stabil med det samme (26-28 dager). men så kom plutselig tr på dag 21. er spent på hva som skjer denne månenden! helt enig i at det er frustrerende når sånne ting skjer, man skjønner jo ingenting!!
Gull i magen:-) Skrevet 12. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 12. september 2006 Ja, det er bare tull!! Det beste hadde vært om alle hadde sykluser på 28 dager, og el på dag 14. Så hadde vi hatt stål konrtoll alle sammen:) Hvorfor kan det ikke bare være sånn da? ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå