Gå til innhold

snille,deilige mannen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært i megling med eksmann i hele dag, ang at han forlanger samvær etter å ha utsatt henne for overgrep. HELDIGVIS gikk detg foreløpig i vår favør, psykologer skal utrede henne, hente frem avhør og alt som er gjort i straffesaken.

Har fire uker til termin, og det er knalltøft å sitte gjennom sånne prosesser, ikke minst å sitte i samme rom som ham!

Mannen min tok seg fri fra jobb, har sittet og ventet i 6 timer, og dro meg rett av sted til en hudpleiesalong hvor han hadde bestilt gravidebehandling for meg!! Er helt utrolig å se hvordan to menn kan være så utrolig forskjellig, den ene tenker kun på seg selv, mens den andre kun har omtanke for meg og for det barnet jeg bærer, for ikke snakke om den omsorgen han har for sitt ikke-biologiske barn!

Nå er jeg helt utladet, og skal sove litt, med snille mannen min puslende rundt meg:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg må bare bøye meg i støvet for deg.....du er sterk!

Ønsker deg, mannen din og din datter masse godt for fremtiden....og at den lille babyen bringer masse lykke inn i livene deres :-)

Må vite du fortjener det!

Skrevet

Han høres kjempeflott ut!! Og det tror jeg du fortjener. Lykke til videre. Du kan ikke ha det lett nå.

Skrevet

Godt det finnes menn av den gode,snille typen også!! Og så bra du har funnet en etter å vært utsatt for det du og datteren din har måttet gå igjennom og fremdeles må igjennom. Det fortjener både du og dattera di:) Lykke til videre, må være dødstøfft å g igjennom en slik sak nå med baby i magen, men sikkert godt å slippe å tenkt på det etter fødsel også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...