Texas Skrevet 12. september 2006 #2 Skrevet 12. september 2006 Hallo. Jo, det gikk som forventet, så nå er jeg litt roligere. Det ble et stort kryss med en gang, så nå var det ingen tvil. Dette blir spennende !!! Men må si at jeg allerede gruer meg litt for tida framover, for i dag har jeg vært skikkelig kvalm, noe jeg ikke var i mitt første svangerskap. Og så vet jeg hva jeg har i vente, så derfor gruer jeg meg litt. Men vi gleder oss fælt også...
Norwegian by injection Skrevet 12. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 12. september 2006 Gratulerer!!! såååååå koselig, helt utrolig at det skjedde så fort! Vet du sånn ca. når du har termin da? Har du snakket med legen din? Jeg var også veldig kvalm istarten begge gangene, det går sikkert over etter noen uker. Husk at kvalme et er et pos. tegn på økt hcg.! Betyr alt er som det skal være....en liten trøst når du føler deg helt jæ.... unnskyld meg, men det er ikke noe gøy, husker det veldig gødt selv om det er snart 6 år siden!...Jeg venter på tr forsatt... har så mange rare tanker...kanskje jeg er steril eller det er noe galt med kroppen....er kontroll freak og liker ikke å miste det(kontroll), særlig når det gjeder kroppen min....kanskje det er derfor jeg ikke liker å gå gravid...mister total kontroll på kroppen...uff da...nå skravler jeg fælt!
Texas Skrevet 13. september 2006 #4 Skrevet 13. september 2006 hei hei. Jeg har ikke vært hos legen enda, men etter mine egne beregninger er termin rundt 13.mai. Tenkte jeg skulle bestille en time hos legen snart, men føler at det ikke er noe hast. Tida blir liksom lang uansett... jeg fikk ikke svart deg i går pga at jentungen har vært forkjøla, og etter at hun hadde lagt seg fikk hun litt problemer med å puste. Da bar det rett på sykehuset, hvor hun måtte puste inn i en forstøver. De sa det minnet om rs-virus, så hun har fått noen greier vi skal bruke hjemme som hun skal puste inn i 2 ganger daglig. Men jenta er i kjempeform, så dette trodde de snart gikk over. Får bare håpe det ikke blir noe kronisk, sånn at hun må bruke pustemaskin... Når skulle du hatt tr, da? Det er aldri noe artig når kroppen ikke er som den pleier å være, men blir det langvarig kan du jo ta deg en tur til legen for å få det sjekket opp. Uff, nå er det jeg som skravler i vei.....
Norwegian by injection Skrevet 13. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 13. september 2006 Hei, Uff da! Stakkars...ikke noe moro når ungen er syk...godt å høre at det går bra nå. Det er rart med unger... et øyeblikk er de sååå dårlige og det neste er de friske igjen! Bra det er sånn. Nei da, du trenger vel ikke å stresse med legen ennå, så lenge at du føler at alt går bra. Åssen er kvalmen, forresten? Har ikke peiling på når jeg skulle hatt mens, har gått uten tr i snart 5år! Hadde du tr når du gikk med h.spiralen?
Norwegian by injection Skrevet 13. september 2006 Forfatter #6 Skrevet 13. september 2006 Texas... jeg glemte å si noe morsomt til deg. Idag var jeg hos frisøren. Hun spurte med "Hvor lenge siden er det du har vært gravid?" svarte: "6år". Hun sier "ja vel". Så sier jeg "åssen det?". Hun sa fordi jeg hadde fått så mange krøller siden jeg var hos henne sist i mai. Forandringer i hormonene kan gi krøller. Forklarte at jeg hadde tatt ut h.spiralen min forrige mnd.. Rart hun kunne se det!
Norwegian by injection Skrevet 13. september 2006 Forfatter #7 Skrevet 13. september 2006 Dytter litt!
Texas Skrevet 13. september 2006 #8 Skrevet 13. september 2006 Hei. tenk om du er gravid, da. Får håpe frisøren har rett ang det. Jeg hadde tr kanskje 5 ganger på 2 år, men jeg hadde siste dag med mens når jeg tok den ut, kanskje derfor det klaffet så fort. Hadde aldri lang periode med blødning, bare noen dager.
Norwegian by injection Skrevet 13. september 2006 Forfatter #9 Skrevet 13. september 2006 Nei, Tror ikke jeg er gravid idet heletatt...men, det har sikkert skjedd en forandring i kroppen siden hun sa det med krøllene. Syntes det var morsomt:) Var på do istad (unnskyld meg) og synes jeg så litt rosa på papiret, skal vente og se til neste gang jeg må på do! Håper hun er på vei!!!
Texas Skrevet 13. september 2006 #10 Skrevet 13. september 2006 Ja, det får vi håpe. Må bare fortelle deg at jeg har så vannvittig vondt under beina mine. Har akkurat vært på fjellet etter noen sauer, og når vi fant de, gikk vi like så godt ned med de. Med litt for store sko, som gjorde at jeg hele tida gled litt fremover, og det har resultert i store vannblemmer under begge hælene. Og det gjør skitvondt, asså. Ja, da fikk jeg fortalt det også....
Norwegian by injection Skrevet 13. september 2006 Forfatter #11 Skrevet 13. september 2006 Uff, det hørtes vondt ut! Hadde med du med dattera di? Hørtes veldig koselig ut da, jentene mine liker å være med på sånt. De har til og med vært på jakt en uke i nordnorge med pappa'n....jeg derimot dro til San Fran. med min søster og mor på shopping...he he! Nå synes du vel at jeg er en dårlig mor (just kidding)!!!
Norwegian by injection Skrevet 13. september 2006 Forfatter #12 Skrevet 13. september 2006 Oh my god, oh my god, oh my god!!!!!!!!!!!!! Endelig...........BLOD! Har aldri vært så glad for å få blod.......så gærn jeg er! Akkurat 5 uker siden den ble fjernet. Så moro, endelig får jeg kroppen tilbake. Jeg er såååå glad, hadde trodd at jeg var gravid!
Norwegian by injection Skrevet 13. september 2006 Forfatter #13 Skrevet 13. september 2006 Hvor er du? Er så skravle syk!
Norwegian by injection Skrevet 13. september 2006 Forfatter #14 Skrevet 13. september 2006 Legger meg nå, skal på jobb imorgen tildlig. Jeg er tilbake igjen imorgen kveld!!! God natt! Er så fornøyd...
Texas Skrevet 13. september 2006 #15 Skrevet 13. september 2006 Neeeeei, du må ikke legge deg nå! Så bra at du blødde, selv om det aldri ellers er noe særlig godt tegn at noen blør. Nei, vi hadde ikke med oss vesla på tur, da hadde vi nok ikke kommet frem enda. hun finner mye fint i blader og steiner, så en liten tur med henne kan bli veeeldig lang. Men hun er veldig glad i sauen til bestefar, og han sa i dag at hun skal få sin egen sau snart. Og det er et svart lite lam, som er kjempeskjønt. Godt hun ikke vet det enda, da hadde det i så fall blitt masing i hele morra. Men du har sikkert lagt deg, så da gir jeg meg for i dag. Snakkes, og sov godt.
Norwegian by injection Skrevet 14. september 2006 Forfatter #16 Skrevet 14. september 2006 Åh så søt...ja, kan tenke meg hun blir glad for et søt lite lam! fikk hun den idag? Høres ut som dere bor veldig fint til. Åssen går det med føttene? Jeg har det så fint nå.....blør som en idiot, men men... hadde liksom glemt det her med mensen.... det er så lenge siden sist! Er så fornøyd med meg selv nå, og om ca.14 dager (da har jeg EL) er jeg og mannen sammen, du skjønner han er veldig mye borte med jobben så det kan gå 14 dager uten at vi ser hverandre! Kjedelig for babylagingen! Jeg skal til England på lørdag blir borte til tirs.. Så går et par uker og så skal jeg til USA, dagen jeg kommer hjem skal han til Kina...et par uker etter det så skal han til midtøsten! Tror ikke dette blir lett, gitt! Men vi har slutten av sept. sammen så vi få prøve da! Livet går så fort!
Texas Skrevet 14. september 2006 #17 Skrevet 14. september 2006 Ja,dere er en familie som er mye på farten!!!! Koselig. Føttene er ikke så aller værst, det værste er at jeg er skikkelig stiv i hoftene etter bare å gå nedover i en time. Når jeg går ser jeg veldig gravid ut akkurat nå..... Slutten av september er tida da dere skal klare å få lagd det barn til, jeg bare føler det på meg....
Norwegian by injection Skrevet 14. september 2006 Forfatter #18 Skrevet 14. september 2006 Ja, vi få håpe det... men du skjønner at HAN vil vente til jul egentlig med å lage nr.3. Men jeg vil nå, orker ikke 3 vinter bursdagsbarn. Eldste er des. nr.2 er jan.. Tenkte det hadde vært fint med en vår/sommer baby! Ja Ja "beggers can't be choosers"! Hehe!
Texas Skrevet 14. september 2006 #19 Skrevet 14. september 2006 Jeg har augustbarn, og det er helt greit med feiring på sommeren. Sitte ute, ungene leker ute, you name it, det er helt greit. Men hadde nestemann blitt vinterbarn, hadde jeg sagt velkommen til det. Det ser nesten ut som vi kan velge årstid selv, siden spiren sitter på 1.pp. I dag har jeg ikke vært noe særlig i form, Vondt i magen, må på do hele tida, kvalm og vondt i hodet, men trøster meg med at det går sikkert snart over. Det hjalp litt å lufte bikkja i kveld, så frisk luft er sikkert ikke dumt...
Norwegian by injection Skrevet 14. september 2006 Forfatter #20 Skrevet 14. september 2006 Huff da! Jeg husker de plagene veldig godt...er egentlig IKKE glad i å gå gravid i det heletatt! Jeg blir utrolig kvalm og trøtt i starten (har vært gravid 3 ganger men tok abort siste gangen) Du skjønner jeg ble gravid når minste jenta var en liten baby...klarte ikke tanken på 3 små barn, godt under 3år. Jeg har ingen familien her, familien hans er ikke så veldig hjelpsome og han er på farta heletida. Jeg fikk litt svangerskap depresjoner etter nr.2. Det ble litt for mye for meg... en ny født og en ett åring! Så når jeg ble gravid for 3. gangen tok det knekken på meg! Det var rett og slett for mye! Angre ikke (tok en abort pille, kom ut som en kraftig mens). Men kunne tenkte meg nr.3 nå, har mye mere overskudd og energi.....noenganger får jeg dårlig samvittighet og tenker at kanskje jeg ikke fortjener en baby til.... men sånn er det...gjort er gjort! Jeg blir så lett gravid....fikk ikke mens mellom nr.1 og 2. Etter aborten så jeg til legen jeg må ha noe som er 100%...vurderte å sterilsere meg, men jeg var for ung...26...heldigvis.....Da satt jeg inn h.spiralen....uff...nå skravler jeg igjen!
Texas Skrevet 14. september 2006 #21 Skrevet 14. september 2006 Bare skravle du, jeg syns det er helt topp. Jeg har også hatt en abort, for 6 år siden, og for å være helt ærlig angrer jeg ikke på det. Jeg hadde betennelse i 5 cm av halebenet, og det var der i 2 år, så jeg klarte ikke å forestille meg at jeg skulle gjennom en fødsel. Men når jentungen ble født var jeg 28 år og føler selv at jeg var relativt mer moden da. I dag har jeg bestilt time hos legen, klarte ikke å holde meg lenger. Neste torsdag skal jeg dit, og jeg bare håper at de finner ut at alt er i orden.
Norwegian by injection Skrevet 14. september 2006 Forfatter #22 Skrevet 14. september 2006 Oi...da har vi noe tilfelles. Gikk fødselen bra? Det hørtes vondt ut. Er du frisk i halebenet nå? Da er du 30, jeg er snart 32:( Det er så koselig å bli kjent med deg...morsomt, jeg har aldri hatt en internett venn før. Men nå skjønner jeg at det er kjempekoselig! Ja, alt er helt sikkert i orden med deg, men det er veldig greit å tå en sjekk hos legen. Graviditeten går som regel av seg selv...heldigvis!
Texas Skrevet 14. september 2006 #23 Skrevet 14. september 2006 Er desverre nødt til å finne køya, skal opp tidlig i morra, men vi kan jo skravle en annen kveld? I morra, kanskje? På lørdag skal vi på fest med jobben, og det kan jo bli artig siden de ikke vet noe enda, og ikke kan jeg skylde på at jeg skal på jobb på søndag, for det vet jo de at jeg ikke skal...... Ja ja, jeg får finne på noe lurt. Nattinatt. Snakkes.
Texas Skrevet 14. september 2006 #24 Skrevet 14. september 2006 Fødselen gikk greit, merket ikke noe til halebenet, gudskjelov.... Veldig ålreit med en internettvenn, har ikke mange av de fra før, du er faktisk den første...
Norwegian by injection Skrevet 14. september 2006 Forfatter #25 Skrevet 14. september 2006 God natt! Jeg må legge meg også....snakkes imorgen...sov godt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå