Anonym bruker Skrevet 12. september 2006 #1 Skrevet 12. september 2006 Er i uke 14 nå og lure på hvor stor mage dere andre har fått. Føler min er mye større når jeg står enn når jeg ligger, da er den så og si helt flat. Er det normalt?
Gjest Skrevet 12. september 2006 #2 Skrevet 12. september 2006 Helt normalt. Min var HELT flat når jeg lå rundt de tider. Husk at mange har helt flat mage når de står rundt uke 14 også
Anonym bruker Skrevet 12. september 2006 #3 Skrevet 12. september 2006 blir litt engstelig, de fleste sier de godt kan kjenne livmoren nå=(
En liten mamma Skrevet 12. september 2006 #4 Skrevet 12. september 2006 Hvis du skal kjenne livmora så må du klemme med fingrene på magen, ikke bare stryke.. Jeg kunne ikke kjenne noe til livmora mi før godt ute i uke 14, men plutselig så bare var den der! Nå er jeg 16+5, og magen er fremdeles helt flat når jeg ligger, men når jeg klemmer litt så kjenner jeg livmora godt. Mine mål er helt etter skjema, så du trenger ikke bekymre deg om du ikke kjenner noe enda. Plutselig er den der!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå