Gå til innhold

Flere som ventet på prøverør da de ble gravide uten hjelp? u/t


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hei! ja jeg ble det! hadde hatt 2 prøverørsforsøk, og ventet på å ta mitt 3. jeg ringte inn i oktober for å komme igang, men da var det ikke plass til meg. skulle prøve igjen i november. da november kom, kom aldri mensen. ganske utrolig!!!! tenker ofte på at hvis jeg hadde kommet inn i oktober hadde jeg vel aldri blitt gravid. Nå er jeg forøvrig gravid igjen med nr 2. det klaffet på første forsøk. mitt første barn er såvidt fylt 13mnd. Så det er muligheter for alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg drev med utredning, fjernet endometriose, skulle videre oppfølging i forbindelse med prøverør, men timen måtte jeg avbestille, ble gravid på narurlig måte! Venter en liten i slutten av feb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei!

Jeg var til forsamtale i april og igjen i mai og skulle etter planen starte opp prøverørsbehandling i oktober. Men når oktober nå kommer så er jeg faktisk over i 2.trimester av den første graviditeten min hvis alt går som det skal...!!! Har termin i slutten av april :-) Jeg sier bare "Undrenes tid er ikke forbi..."

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jada, det skjedde med oss også! Vi har 1 ivf, og to avbrutte forsøk bak oss. Skulle igang med nytt forsøk i august, men da hadde vi klart å bli gravide helt av oss selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...