Anonym bruker Skrevet 12. september 2006 #1 Del Skrevet 12. september 2006 ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 12. september 2006 #2 Del Skrevet 12. september 2006 Tror ikke dette er særlig vanlig, det er jo en grunn til at en del par trenger prøverør... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 12. september 2006 #3 Del Skrevet 12. september 2006 Jeg kjenner noen som ble gravid da de ventet på ivf. Så, ja, det går absolutt an! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariesmor Skrevet 13. september 2006 #4 Del Skrevet 13. september 2006 hei! ja jeg ble det! hadde hatt 2 prøverørsforsøk, og ventet på å ta mitt 3. jeg ringte inn i oktober for å komme igang, men da var det ikke plass til meg. skulle prøve igjen i november. da november kom, kom aldri mensen. ganske utrolig!!!! tenker ofte på at hvis jeg hadde kommet inn i oktober hadde jeg vel aldri blitt gravid. Nå er jeg forøvrig gravid igjen med nr 2. det klaffet på første forsøk. mitt første barn er såvidt fylt 13mnd. Så det er muligheter for alle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Endelig ny spire i magen Skrevet 13. september 2006 #5 Del Skrevet 13. september 2006 Hei! Jeg drev med utredning, fjernet endometriose, skulle videre oppfølging i forbindelse med prøverør, men timen måtte jeg avbestille, ble gravid på narurlig måte! Venter en liten i slutten av feb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kasa :-) Skrevet 15. september 2006 #6 Del Skrevet 15. september 2006 hei! Jeg var til forsamtale i april og igjen i mai og skulle etter planen starte opp prøverørsbehandling i oktober. Men når oktober nå kommer så er jeg faktisk over i 2.trimester av den første graviditeten min hvis alt går som det skal...!!! Har termin i slutten av april :-) Jeg sier bare "Undrenes tid er ikke forbi..." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elle77 Skrevet 15. september 2006 #7 Del Skrevet 15. september 2006 JA:) det skjedde med oss nå i sommer. idag er jeg 10uker på vei:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sara72 Skrevet 15. september 2006 #8 Del Skrevet 15. september 2006 Jada, det skjedde med oss også! Vi har 1 ivf, og to avbrutte forsøk bak oss. Skulle igang med nytt forsøk i august, men da hadde vi klart å bli gravide helt av oss selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flashdancepants Skrevet 15. september 2006 #9 Del Skrevet 15. september 2006 Min venninne m/ endometriose ble gravid like før hun hadde bestilt time for prøverør - det går såvisst an! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå