Gå til innhold

Dumme, dumme test ?! Positiv igjen??!!


babyboyღaug07

Anbefalte innlegg

Meg igjen :)

Klarte ikke å la väre å teste med strips imorges, og idag var streken der igjen, faktisk kraftigere og mer synlig en de to gangene jeg testa för..

Så jeg fatter ingenting, her er fakta:

 

--testa svaaakt positivt med strips på lördag (morgenurin)

 

---testa svaakt positivt med strips på söndag (morgenurin)

 

---testa negativt med strips og CB tatt med samme urinpröve, ( morgenurin men stod i flere timer för jeg fikk tatt testene)mandag.

 

---testa svakt positivt med morgenurin med strips idag. Streken har farge, og er mye sterkere enn de 2 andre gangene jeg fikk svakt pos.

 

Hva gjör jeg nå?

 

Jeg har masse andre symptomer oxo..Jeg er litt redd for jeg har en jobb der jeg må löfte en del, (5 til 10 kg) hvis jeg er gravid kan det skade barnet..

 

Alle råd mottas med takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

vent et par dager og test igjen med CB

 

vet ikke hva du bærer eller hvordan du bærer

 

men jeg jobber i barnehage og er den del løft der også, de fleste jobber til det er 2 - 3 mnd igjen til termin (i barnehagen altså, vet ikke hvordan det er ellers)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 til 10 kg er ikke farlig å løfte selv om man er gravid=) Da hadde vi ikke vært laget slik at vi kunne få flere enn et barn, for de krever en del løft;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sniker meg til å gratulere deg med graviditeten igjenn jeg;) tror du trykt kan ringe til legen å bestille første svangerskapskontroll;) Stripsene lyger ikke, trenger nok ikke å bruke penger på en CB. Bruk de heller på noe snop for å feire babissen;)

 

Er ikke farlig å løfte, jeg løfter daglig ulike ting, ofte opp til 30 kg.

MEN er veldig påpasselig med løfteteknikk. Å passer på at ikke kroppen får strekk når jeg løfter. Da den gravide kroppen får strekk litt lettere;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har så lyst til å slippe jubelen lös, men lurer på hvorfor Cb-en var negativ :S

Rart at stripsene viser svakt positivt men CB - en ingenting..

Streken på stripsene har jo blitt sterkere så det må bety at hcg ökes eller hva?

 

Idag har jeg värt nöye på hvordan jeg löfter på jobben, hvis jeg er gravid må jeg passe på..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann, jeg også har slitt med de graviditetstestene med streker. Kjøp de digitale, da er du sikker på resultetet, for der står det gravid/ikke gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

cb en funket nok ikke da du brukte gammel urin... må jo være noe med det...

 

stripene lyver ikke... da hadde de jo ikke fått solgt de i norge...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...